000000000000not55ojavanha.jpg

 

آینه جم ؛  شنبه هر هفته با بسته خبری هفتگی به روز می شود. خواندن این بسته خبری را به مخاطبان پیشنهاد می کنیم.

تعدادی از بازداشت شدگان وقایع بنزینی جم آزاد شدند

در پی اتفاقات پیش آمده پس از افزایش قیمت بنزین در شهر جم، شماری از معترضان بازداشت و به مرکز استان منتقل شدند.


طبق پیگیری های این رسانه، با غربالگری انجام شده طی روزهای نخستین، تعدادی از بازداشت شدگان آزاد شده و تعدادی دیگر هم که جرائم سبک تری داشته اند با قید وثیقه، از زندان مرخص شده اند.
پرونده تعدادی از بازداشت شدگان اتفاقات رخ داده در جم، همچنان در دست بررسی است.

شانس سقوط نمایندگان بوشهر بیشتر شد؛ شاهین ۱۶ ام، پارس جم ۱۴ ام

تیم فوتبال پارس جنوبی جم، روز جمعه در دربی استان بوشهر مقابل شاهین شهرداری قعر نشین با نتیجه مساوی یک یک متوقف شد تا شاگردان فراز کمالوند به جمع مدعیان اصلی سقوط اضافه شوند!
پارس جم طی ۷ بازی آخر، ۳شکست و ۴ مساوی به دست اورده و با ۹ امتیاز به رده ۱۴ جدول سقوط کرده است.
تیم شاهین شهرداری بوشهر، دیگر نماینده استان در لیگ برتر هم، بدون برد و فقط ۴ مساوی، با ۴ امتیاز شانس اول سقوط به دسته پایین تر است.
در پی ناکامی ۷ هفته گذشته تیم پارس جم و سیل انتقادات هواداران، فراز کمالوند اعلام کرده قصد دارد روز یکشنبه با خبرنگاران و هواداران تیم نشست برگزار کند!

استفاده از اتباع خارجی در شهرداری بهارستان ممنوع است

در پی خبرهای رسیده مبنی بر استفاده شهرداری بهارستان از اتباع خارجی در خدمات شهری، معاون عمرانی فرماندار جم به آوای بوشهر گفت: در صورت وجود نیروی بومی و غیربومی متقاضی اشتغال در بخش های مختلف، شهرداری بهارستان حق استفاده از اتباع خارجی را ندارد.

جذب یواشکی نیرو در شهرداری جم

شهرداری جم در اقدامی عجیب، بدون اعلام فراخوان عمومی و مصوبه شورای اسلامی شهر جم، اقدام به جذب نیرو در بخش فناوری اطلاعات کرده است.

محکومیت سنگین نیم میلیارد تومانی دانشگاه آزاد جم در دادگاه!

شنیده شده حکم تخلیه ساختمان دانشگاه به همراه جریمه سنگین به سود آموزش و پرورش صادر شده است!
دانشگاه آزاد جم از بدو تاسیس در ساختمان استیجاری آموزش و پرورش مستقر است و با وجود کمبود شدید فضای آموزشی و پایان قرارداد دانشگاه با مدیریت آموزش و پرورش در خرداد ماه ۹۸، فعالیت دانشگاه آزاد در این ساختمان همچنان ادامه دارد.
با شکایت آموزش و پرورش جم حکم تخلیه ساختمان صادر شده و به دلیل ادامه حضور غیر قانونی دانشگاه، به پرداخت ماهانه ۱۰ برابر اجاره بها که هر ماه رقمی معادل ۸۰ میلیون تومان برآورد می شود محکوم شده است‌.

انتصاب مدیر غیر بومی در آموزش مجتمع مسکونی پارس جم

شنیده شده با جابجایی مدیر هم استانی واحد آموزش مجتمع مسکونی پارس جم، یک استان فارسی جایگزین وی شده است.

میزبانی تیم های پایه پارس جنوبی جم از روی فنس!

طی روزهای اخیر، ورود تیم میهمان مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان از روی فنس به زمین مسابقه خبر ساز شده است.
گویا پیمانکار نگهداری ورزشگاه شهدای جم به دلیل بدهی باشگاه پارس جنوبی، درهای زمین ورزشگاه را قفل کرده و تیم میهمان از روی فنس، وارد ورزشگاه شده اند.
با وجود عدم محدودیت قانونی، منطقه ویژه پارس برای تامین مالی تیم های پایه، این تیم ها با مشکلات زیادی مواجه هستند و باشگاه پارس جنوبی و منطقه ویژه از تامین مالی خودداری می کنند!

افزایش ۱۶ تخت و دو بخش به ظرفیت بیمارستان توحید جم

رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهرگفته: دو بخش جدید ICU و NICU و ۱۶ تخت به ظرفیت بیمارستان توحید جم اضافه می شود.
دکتر وحید مالکی همچنین از راه اندازی مجدد کلینیک پوست و سه رشته فوق تخصص گوارش، مغز و اعصاب و غدد در این بیمارستان خبر داده است.

آغاز ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از فردا

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر از ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس در فرمانداری‌های بوشهر، دشتستان، کنگان و دشتی از دهم آذرماه خبر داده و گفته: ۴ فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه از ۱۰ تا ۱۶ آذرماه، طی ۷ روز از ساعت ۸ تا ۱۸ عصر آماده نامنویسی از داوطلبان هستند.

فراز کمالوند رفتنی شد!

به دنبال نتایج ضعیف تیم پارس جم در هفته های گذشته، برخی شنیده ها از احتمال برکناری فراز کمالوند از سرمربی این تیم خبر می دهد.
اعضای تیم پارس جنوبی تاکنون بیش از ۳۰ درصد قرارداد خود را دریافت کرده اند اما سرمربی این تیم، همچنان از وضعیت مالی این تیم گله مند است این در حالی است که برخی معتقدند عملکرد فراز کمالوند در حوزه فنی قابل دفاع نیست.

اذعان استاندار بوشهر به وضعیت نامناسب اعتباری در سال ۹۸!

استاندار بوشهر در نشست شورای برنامه ریزی توسعه استان گفته:با توجه به تخصیص پایین بودجه سال جاری، درخواست ما این است در بودجه امسال تدبیری شود.

دو انتصاب در دشتستان

طی احکامی از سوی استاندار بوشهر، “محمد جعفر زراعتگر” به عنوان معاون سیاسی فرماندار دشتستان و “علی بهرام نژاد” به عنوان بخشدار ارم دشتستان معرفی شدند. زراعتگر قبلا معاون برنامه ریزی این فرمانداری بوده که جایگزین لقمان زاده شد.

حضور نیافتن در آیین تودیع، در بوشهر شایع شد!

هفته گذشته، “یلدا دارابی” از مدیریت درمان تامین اجتماعی بوشهر تغییر کرد. وی که حدود یکسال و نیم این مسئولیت را برعهده داشت، در مراسم تودیع و معارفه حضور نیافت.

پیش از این هم لقمان زاده سرپرست فرمانداری دشتستان از حضور در مراسم تودیع خودداری کرده بود!

همین یارانه حمایتی هم قرضی بود/ دی ماه به کسانی که یارانه حمایتی نگرفتند دو یارانه پرداخت می شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفته: قرار نبود در اول آذرماه یارانه حمایتی پرداخت کنیم چون بنزینی به فروش نرفته بود.

یارانه ای که پرداخت شد از محل تنخواه پرداخت شد و با توجه به اینکه یارانه پرداختی مربوط به آذرماه بوده، دیگر در آذر ماه پرداخت یارانه نداریم اما دیماه به همه مشمولانی که در ماه اول یارانه نگرفتند یارانه هر دو ماه همزمان پرداخت می شود.

رد صلاحیت شدگان به امید تایید وارد میدان شدند

شنیده شده نمایندگان گذشته مجلس چون پور فاطمی و موسوی نژاد که در انتخابات گذشته، صلاحیت شان مورد تایید قرار نگرفت دوباره تصمیم به کاندیداتوری دارند.

گفته می شود سید اسدالله علمداری هم در حوزه جنوب استان، مجددا تصمیم دارد شانس خود را برای عبور از سد بررسی صلاحیت شورای نگهبان امتحان کند.

استاندار سابق فارس که به دلیل بازنشستگی از سمت خود کنار رفته بود پست گرفت!

و دست آخر اینکه؛ با حکم دکتر مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور، اسماعیل تبادار به عنوان رئیس هیئت مدیره هلدینگ گردشگری سازمان تامین اجتماعی «هگتا» منصوب شد.

وی سابقه استانداری بوشهر و فارس را در کارنامه دارد که به دلیل قانون بازنشستگی مدیران، مجبور به ترک سمت استانداری فارس شده بود./  آوای بوشهر

[کد خبر:AJ30385]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب