ewweweew.jpg

به گزارش آینه جم: جدیدترین خبرها و شنیده های انتخاباتی استان بوشهر به روایت رسانه خبری تحلیلی آینه جم 
اظهارات عجیب یک نامزد درباره تیم فوتبال پارس جم :
شنیده می شود یک نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در جلسه با اعضای ستاد تبلیغات خود گفته من حامی تیم پارس نیستم اصلا فوتبالی نیستم و حمایت از این تیم از برنامه هایم نیست چرا که طرفداران این تیم قطعا به من رای نمی دهند!.
 
حضور ۵ نامزد انتخابات در برنامه تشییع شهید گمنام: 
همگام با  حضور گسترده مردم؛  ۵ نامزد انتخابات جنوب استان بوشهر نیز در برنامه های تشییع پیکر های مطهر دو شهید گمنام در جم شرکت کردند گفتنی است اعضای ستاد انتخاباتی؛  از همراهان این نامزد ها  بوده است.
احتمال رکوردشکنی امین دراهکی در حوزه جنوب استان بوشهر 
 بررسی های میدانی حکایت از حضور یک کاندیدای انقلابی در جنوب استان بوشهر است که پتانسیل رکوردشکنی را دارا است، امین دراهکی از جوانان دهه شصت ؛ امیدوار است  هم گام با جوانان انقلابی کشور ؛   با روحیه جوانی خود،  بتواند در گام دوم انقلاب،   جوانان و اقشار مذهبی و انقلابی را با خود همراه کند و برای  بار اول در آزمون ورود به مجلس،   صندلی سبز بهارستان را  برای چهار سال تصاحب کند و از این حیث رکوردار شود، دراهکی مورد حمایت جمعی از مدیران نفتی است و رایزنی های و جلسات متعدد نیز در روزهای گذشته برگزار کرده است.
 
واکنش سخنگوی شورای نگهبان به ادعاهای محمود صادقی علیه شورای نگهبان که  در فضای مجازی منتشر شده است
کدخدایی:نماینده ای در طول چند سال گذشته شایعاتی را دامن زده و به اتهام زنی خود ادامه می‌دهد./ظاهرا آنچه را خواب می‌بیند هر صبح بی محابا منتشر می‌کند!/نه هیات نظارت رسیدگی می‌کند و نه ظاهرا از قوه قضائیه کاری ساخته است. هر بار که از او سند خواسته می‌شود، شنیده‌هایی بی اساس را تکرار می‌کند!
 
کاندیدای از جنس کار و اشتغال در حوزه جنوب بوشهر
 یکی از گزینه های انتخابی مردم جنوب استان بوشهر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  سید مهدی موسوی زاده است، وی حدود ده سال است در بخش های مختلف آموزش و کار و اشتغال منطقه ویژه پارس جنوبی مشغول بوده است و به نظر می رسد آشنایی و تجربه ایشان می توانند کمکی خوب برای وی در انتخابات مجلس شورای اسلامی باشد، شنیده می شود جمعی از جوانان جویای کار جنوب استان بوشهر در ستاد تبلیغات موسوی زاده فعالیت خواهند کرد و وی خیلی امیدوار است با حمایت جوانان منطقه پدیده انتخابات جنوب بوشهر شود.
 
احتمال تائید صلاحیت چندین نامزد مطرح در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر
چهره های شاخص انتخابات  دشتی و تنگستان و همچنین حوزه دشتستان به صحنه انتخابات بر خواهند گشت/ یک منبع آگاه  گفت : چهره های شاخص انتخابات در حوزه های دشتی ، تنگستان و دشتستان بزودی به عرصه انتخابات برخواهند گشت و فضا را رقابتی خواهند کرد.
 
اقبال عجیب به یک داوطلب انتخابات مجلس!
اقبال عجیب جمع کثیری از جوانان و برخی چهره های مطرح فضای مجازی به یکی از کاندیداهای حوزه بوشهر، گناوه و دیلم که در میان داوطلبان تایید صلاحیتی هم قرار گرفته، باعث تشکیل کمپین های متعددی در شبکه های اجتماعی توسط حامیان وی شده است!/طی روزهای اخیرا کلیپ سخنان انتقادی این کاندیدا که در مغازه پتوفروشی خود و از روی کاغذ خوانده، در فضای مجازی بسیار دست به دست شده و مورد توجه قرار گرفته است!/ظاهرا اقبال غیرمنتظره به این داوطلب خصوصا از سوی جوانان، نوعی اعتراض به شیوه بررسی صلاحیت هاست/به نظر می رسد درصورت ادامه این موج حمایتی، آراء قابل توجهی به سبد وی ریخته شود؛ هرچند برخی معتقدند با اتفاقات اخیر، احتمال تجدیدنظر شورای نگهبان وجود دارد!
 
ادامه فشار های رئیس جمهور و اصلاح طلبان به شورای نگهبان
حسن روحانی رئیس جمهور در سخنان اخیر خود همچنان خواستار تائید صلاحیت اصلاح طلبان می شود/شورای‌عالی اصلاح‌طلبان نیز گفته : نمی‌توانیم زینت المجالس انتخابات باشیم.
شورای‌عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان در بیانیه‌ای اعلام داشت: هشدار می‌دهیم که چنانچه دایره انتخاب مردم همچنان بسته بماند ما نمی‌توانیم زینت المجالس انتخابات باشیم و به دلیل سلب امکان معرفی فهرست نامزدها از ما، لیست قابل قبولی برای معرفی به مردم نخواهیم داشت
 
 قول پست  فرمانداری توسط کاندیدا
یک از کاندیدای مطرح حوزه دشتی و تنگستان به دو نامزد انتخابات که نتوانستند تایید صلاحیت بگیرند قول پست  فرمانداری داده و گفته در صورت همکاری،  قطعا فرماندار خواهند شد این نامزد انتخابات گفته شماره تلفن وزیر کشور و تمام معاونین وی در جیب خود دارد و با آنان ارتباط صمیمانه دارد!.
 
اختلاف نظر اصولگرایان بر سر کرسی ریاست مجلس
 ایران نوشت:اصولگرایان که پیشاپیش خود را برنده انتخابات مجلس یازدهم می‌دانند، از هم اکنون رایزنی‌ها برای بعد از انتخابات را شروع کرده‌اند./ اصولگرایان در کنار اختلافاتی که برای بستن لیست‌های انتخاباتی بخصوص در کلانشهرها دارند، بر سر ریاست مجلس هم به چالش‌هایی رسیده‌اند./ محمدباقر قالیباف، مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری و علیرضا زاکانی نماینده ادوار و از چهره‌های مخالف دولت، خود را واجد نشستن بر کرسی ریاست مجلس یازدهم می‌دانند./گویا اختلافاتی در این خصوص بروز کرده و جریان تندروتر اصولگرایان بر ریاست آقاتهرانی یا زاکانی تمایل دارند و این مسأله نگرانی‌هایی را برای قالیباف و طرفداران او ایجاد کرده است.
 
احتمال حمایت یک دست اصولگرایان دشتستان از رضایی قوت گرفت
شنیده می شود در جلسه اخیر اصولگرایان دشتستان حمایت از ابراهیم رضایی با حمایت اکثریت همراه شده است و به نظر می رسد رضایی گزینه نهایی این طیف سیاسی در دشتستان است.
 
دراهکی در اندیشه تصاحب تمام آرا جوانان
امین دراهکی کاندیدای تائید صلاحیت شده حوزه دیر، کنگان، جم وعسلویه با شعار های حول محور جوانان وارد عرصه انتخابات شده است و ده ها نفر از جوانان برای فعالیت در ستاد تبلیغات وی اعلام آمادگی کرده اند ، به نظر می رسد این حقوقدان جوان بتواند آرای خوبی را کسب کند،  دراهکی کارشناس ارشد حقوق بین الملل است، رییس امور حقوقی و قراردادهای پارس دو سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و تدریس دانشگاه  از سوابق کاری وی است.
 
 نظرسنجی اصولگرایان
نظرسنجی اصولگرایان در استان از میان چهره های مرتبط با خود برای تعیین لیست در 4 حوزه انتخابیه استان شروع شده است. اخیرا دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان گفته: حدود 15 داوطلب  برای امضای مرامنامه این تشکل مراجعه کرده اند.
 
 کمک مالی نامزد انتخاباتی به تیم فوتیال چغادک
شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی حکایت از آن دارد یکی از کاندیداهای حوزه بوشهر، گناوه ودیلم در روزهای اخیر به یکی از تیم های فوتبال شهر چغادک مبلغی پول کمک کرده است و خواستار همراهی این تیم و هواداران آن به این کاندیدا شده است.
 
نقش مهم شبکه های اجتماعی و رسانه های محلی در انتخابات پیش رو
رسانه های محلی و شبکه های اجتماعی  به دلیل کارکردهای ویژه خود در اطلاع رسانی در زندگی روزمره مردم؛   عمده ترین نقش را در شکل گیری ذهنیت مردم دارا هستند و در نتیجه خروجی  رسانه ها در نحوه قضاوت مردم درباره نامزدهای  انتخابات قطعا تاثیرگذار است  و از این حیث باید پیگیر شد رسانه ها و شبکه های اجتماعی به معرفی  کدام نامزدها می پردازند.
 
 تخلف های انتخاباتی
شنیده های محافل سیاسی حکایت از آن دارد که بیش از ۱۰ نفر از کاندیداهای حوزه ۴ گانه استان در فضای مجازی اقدام به انتشار کلیپ های تبلیغاتی نموده اند که در حال حاضر از سوی مراجع قضایی و متولیان برگزاری انتخابات رصد شده و در حال پیگیری تخلفات آنان می باشند و به نظر می رسد تا مهلت مقرر اعلام قطعی شورای نگهبان بر روی صلاحیت آنان اثر منفی خواهد گذاشت.
 
 ایجاد 10 هزار شغل جدید در پارس جنوبی در هر سال
 یکی از  کاندیدای انتخاباتی در استان بوشهر که گفته می شود توانسته در روزهای گذشته  تائید صلاحیت بگیرد  در یکی از جلسات خود ادعا کرده است که هر سال 10هزار شغل ایجاد میکنم، و درباره توزیع عوارض آلایندگی پارس جنوبی هم گفته سهم هر شهرستان طبق فاصله با عسلویه است و حتی فرمول  جذب نیرو نیز براساس فاصله با تاسیسات  پارس جنوبی می شود .
[کد خبر:AJ31289]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+17 # کارگر 1398-11-09 21:08
ما به احمدی، الماسی و جلالیان رای نمی دهیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+10 # پارس جم 1398-11-11 21:56
لطفا منعکس کنید
بازی پارس جم و گل گهر دیدید
خدا لعنت کند افزادی که تیم پارس جم را به این حال روز انداختند
از استاندار گرفته تا فرماندار ومدیران باشگاه باید جوابگو باشند
پارس جم را سقوط دادید ولی خودتان را سقوط دادید

دلخوشی مردم جنوب استان را گرفتید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+20 # سعیده 1398-11-09 21:10
رای ما به بحرانی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+9 # جنوبی 1398-11-10 09:49
لطفا کیا تایید صلاحبت شدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+20 # دانشجو 1398-11-09 21:18
به خدا همش شعاره کجا شغل ما اینقدر بیکار داریم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+20 # رضا محمدی 1398-11-09 21:27
موافقم من خودمدنبال کار بودم و هر جا مراجعه کردم کار برام پیدا نشده مجبور شدم به بنگاه های کاریابی خصوصی مراجعه کنم و بعد از مراجعه 4 میلیون تومن از من گرفت الان هر چه مراجعه میکنم حتی پولم بهم پس نمیدهد .حداقل کار برام پیدا نکرد پولم را هم خورد واقعا متاسفم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # ناشناس 1398-11-15 17:37
رای دولاح
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+17 # رضاافضلی 1398-11-09 22:14
بادرود
ملت بزرگوارایران بیایید باانتخاب کاندیدای انقلابی بدون وابستگی به جناح سیاسی زمینه رهایی از یکی به دو‌کردن جناحهای چپ وراست فاصله بگیریم نه به بنفش نه به سبز نه به اصلاحات نه به اصولگرا


سلام برانقلابی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-9 # جعفر 1398-11-10 13:45
موافقم
بنظرم الماسی این ویژگی رو داره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+6 # دیر 1398-11-10 13:49
خانم دکتر الماسی کسی که از لحاظ عملکردی، عملکردش بسیار بهتر از نماینده های ادوار گذشته کار کرد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-7 # انارستانی 1398-11-10 18:57
رای ما سید دکتر شیخ موسی احمدی با دو دوره نمایندگی با تجربه کافی تلاش برای هتریک کردن دارد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+8 # ناشناس 1398-11-11 23:03
ابراهیم رضایی را انتخاب کنیم
دیگه گول حرف های سعادت نمیخوریم خدا را شکر رد صلاحیت شد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+6 # صدیق 1398-11-14 00:00
خواهشا وعده الکی ندین
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # حامد علدی 1398-11-15 17:36
بعضی نفرات برای شناخته شدن میان و بازار انتخابات را داغ میکنن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+10 # اهل کنگانیم 1398-11-10 07:44
با سلام
ما تعدادی از جوانان شهرستان کنگان در یک تصمیم خود جوش بر آن هستیم که در انتخابات پیش رو از یک کاندیدای مستقل با ظرفیت های علمی و دانشگاهی حمایت کنیم و بعد از جلسات فراوان به این جمع بندی رسیدم که دکتر جلالیان کاندیدای اصلح برای ما خواهد بود
ما تعدادی از جوانان شهرستان کنگان برای حضور دکتر جلالیان با این شخصیت علمی و دانشگاهی که دارند تمام تلاش خودمان را انجام می دهیم که ایشان را راهی مجلس کنیم و در این راه از تمام مردم خوب و نجیب شهرستان طلب یاری و مدد داریم
به امید موفقیت دکتر جلالیان
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+8 # جابری 1398-11-10 08:37
رای ما به استاد دراهکی مدیر جوان و انقلابی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+6 # جمی 1398-11-10 09:39
تکرار حماسه.شیرزن جنوبی(الماسی)
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # zahra 1398-11-15 18:48
almasiiiiiiiiii
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+8 # ناشناس 1398-11-10 09:40
رای ما سفید
هیچ کدام صبلاحیت ندارن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+13 # بیکار 1398-11-10 09:45
خواهشا سرنوشت چهار سال شهرستان را به دست نیروهای توانمند بدین تا از حقوق مردم دفاع کنند .10ساله که مدرک دانشگاهی گرفتم هنوز بیکارم .دود و الایندگی نصیب ما میشود اما اشتغالش برای افراد دیگر است.پالایشگاه ها هیچ درامدی برای منطقه ندارند و پولش داخل جبب مرکز استان می رود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+14 # ناصر 1398-11-10 09:47
سالمییییییییییی ییییییییییییی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+13 # حسن 1398-11-10 18:55
تک رای موسوی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+11 # اهل عسلویه ام 1398-11-10 13:51
سلام
شیخ موسی احمدی الان 71 سال عمر دارد
بنظرتون یک فرد 71 ساله میتونه نماینده شایسته ای باشد؟
جلالیان هم هیچ بختی نداره و فقط اومده برای خراب کردن آرا
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+7 # poja 1398-11-10 18:54
دراهکی جوان امید نسل جوان
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+9 # شهر جم 1398-11-11 17:07
به امید تایید شدن آقای احمد بادام فیروز. درود بر مرد عمل
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+8 # عسلویه 1398-11-11 21:43
فقط شیخخخخ
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+3 # سید 1398-11-14 11:02
علمدارررریییی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+8 # صدیق 1398-11-11 19:19
خواهشا نماینده ها صداقت داشته باشین و از همین الان در وعده هایی که میدهید مراقب باشید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+6 # اعتلاف اصلاح طلب 1398-11-11 19:23
اعضای این شورا به هیچ لیستی توجه نکنند تا به این لحظه هم هیچ لیستی منتشر نشده، ما در مرحله بررسی نامزدها و قرار دادن آن‌ها در نظرسنجی و بررسی هستیم که باید این دو مورد اتفاق بیفتد تا جمع بندی صورت گرفته و لیست نهایی منتشر شود.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # حیدری 1398-11-15 18:47
رای ما وکیل توانمند جناب دراهکی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-12 # احمدرضا حسینی 1398-11-11 21:42
:-| الماسی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-9 # کارمند پتروشمی 1398-11-11 21:47
با سلام
من خودم کارمند پتروشیمی هستم و این همه الایندگی عسلویه را میبین .متسفانه مدیران حال خاصر پول ها را جمع میکنند و در مرکز کشور به خصوص تهران سرمایه گذاری مکنند باید الان تمام عسلویه را گل کارس کنند و درخت بکارند و این همه سقظ جنین در عسلویه امار سرطانی ها قابل بیان نیست .این همه تزلزل کی باید جبران کند.نماینده ا برای یک بار هم شده با خاطر عسلویه استغا دهند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+8 # علی 1398-11-12 23:14
موافقم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+10 # غلو 1398-11-11 21:49
دیر یک دست دراهکی...کارمند ان نفت یک دست دراهی...این بار نوبت دیره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+10 # دانشجو 1398-11-11 21:53
لطفا شعار ندین دانشکده فنی و مهندسی جم با اتاق فکر تبدیل کردن.این قلعه نوعی چرا عوض نمیکنن .کی ساختمان برای دانشکده می سازن جلسات پرسش و پاسخ با حضور کاندید ها در دانشکده بذارین.چرا حرف ما دانشجو ها شنیده نمیشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+9 # منصوری 1398-11-12 07:21
به قول روحانی بدترین نوع تبدیل شدن انتخابات به تشریفات
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+4 # محمدی 1398-11-14 11:09
ددددددددراهکییی ییییییییییییییی ییی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+10 # عبدیان 1398-11-12 08:28
ما مردم جنوب باید به کسی رای بدهیم که همیشه و در همه حال کنار مردم بوده وتوانا وکوشا و پیگیر باشد به طور خلاصه تمام این ویزگی ها فقط در خانم دکتر الماسی است
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-10 # از آبکش 1398-11-12 08:29
فقط الماسی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+9 # رضا محمودی 1398-11-12 10:53
تعاملات در حوزه نفت و گاز کارساز نیست.نیاز است که نماینده های مجلس با لابی گری هاییی که انجام میدهند در راس کمبسبون انرژی قرار بگیرند و تمام توان خود را به کار گیرند که مثل حسن وند ریس کمیبسون انرژی بتوانند کارساز باشند و از حق و حقوق مردم دفاع کنند بنده به صراحت اعلام میدارم که در این کارزار مرد عمل و مرد توانا می خواهد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+7 # دانشجوی عسلویه 1398-11-12 22:05
رای ما دانشجویان- آقای احمد بادام فیروز
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+6 # کنگانی 1398-11-13 20:55
مجلس باید مجلسی باشد که بتواند در مقابل زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی‌ها و مرعوب کردن‌ها و تطمیع کردن‌های قدرتمندان جهانی بایستد و مصالح کشور و ملت را محاسبه کند و دنبال آن برود.

دراهکی حقوقدان وکاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+7 # اشکان 1398-11-13 23:56
به آقای دکتر رضایی نیروی انقلابی در دشتستان بزرگ رای میدهیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+6 # بندی 1398-11-14 00:02
خالو فقط شیخ
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+7 # بیکار 1398-11-14 00:12
با تحصیلات ارشد هنوز بیکارم ,خسته شدم از بیکاری؛کدوم کاندید قول پست فرمانداری داده میخوام برم براش تبلیغ کنم و بهش رای بدم شاید با گرفتن پست فرمانداری از بیکاری رهایی یابم و دست چن نفر دیگه هم بگیرم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+7 # سلمان جعفری 1398-11-14 00:13
الماسسسسسسسسسسس جنوببببببببب
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+7 # جعفری 1398-11-14 06:26
خالو امین دراهکی
برو پشتتیم
یا علی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+4 # دیری 1398-11-14 10:13
کنگان +عسلویه+جم+دیر= بردستانی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+6 # اهالی عسلویه 1398-11-14 10:18
دود فلر ها عسلویه را نابود کرده واز آمار سکته قلبی و یقط جنین گرفته تا سرطان همه را به جان میخریم بله امروز هم طلوع طلایی خورشید با شلاق سیاهی تباهی بر فضای الوده توام بود. خورشید ، زیباترین سیاره منظومه ات را به سیاره ای اتشین تبدیل خواهیم کرد. ما دست نشانده خالقی هستیم که با دست ساخته خود ، همه و همه چیز را به نابودی خواهیم کشاند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+5 # ناشناس 1398-11-14 10:31
با سلام
عوارض الایندگی از جم و کنگان و عسلویه گرفتن و به مرکز استان بوشهر و استان فارس بردند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # جواب ناشناس 1398-11-14 11:05
کی گفته ؟خانم الماسی عوارض الایندگی درستش کرده
جای هیچ گونه نگرانی نیست
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-5 # صادقی 1398-11-14 10:43
جلالیان
جلالیان
جلالیان
جلالیان
جلالیان
جلالیان
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+6 # مسعود از کنگان 1398-11-14 10:27
اگه مسئولین محترم یکبار خودشون با این شرجی و آلودگی کنگان از نزدیک لمس کنن میفهمن. و عمق فاجعه براشون قابل درک تر خواهد بود. مسئول محترم. کلانتری. شورای شهری و نماینده مجلس که با رأی همین مردم به کرسی نشستی لطفا فکری بحال مردم شهر کنگان بکنید. شما اگه خادم مردم هستین بسم الله.....ما تا کی باید این همه ظلم را ببینیم و سکوت کنیم و سکوت هم حدی داره. تموم فازهای کنگان غیر بومی جذب میکنن. به نیروی بومی نمی‌گیرین.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+4 # م.علامی 1398-11-14 11:01
به هیچ کدوم رای نمیدم.رای سفید میدم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+5 # بهبود 1398-11-14 11:08
پول پول پول
برنده اتخابات
وقتی یه نماینده چهار میلیارد هزینه تایید صلاحیت میکنه و 4 میلیارد هزینه انتخابات میکنه معلومه چه سفره رنگینی در مجلس پنه که ما بی خبریم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+5 # بسیجی 1398-11-14 11:17
شیخ موسی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+7 # کارمند پتروشیمی 1398-11-14 11:16
با سلام و درود
جهت اطلاع و تنویر نماینده منتخب اینده
خواهشا یکی جلوی فساد در داخل بعضی پتروشیمی ها بگیره .وقتی یک مدیر پتروشیمی تهران نشین یا خارج نیشن و نوچه هایش که حتی رنگ عسلویه هم ندیدن .افرادی را بدون بیمه جای خود در محل پتروشیمی میفرستن و جای خودشون کار میکنن و 30میلیون حقوق خود فقط 2 میلیون به فرد جایگزین میدن و بدون نامه اداه کار و بیمه جای مدیر تهران نشین مشغول به کار ست وبا این کار همه اداره کار دور میزنن و هم مدیر تهران نیشن در تهران عشق وحال میکنه و حقوقش میلیونی هم از پتروشیمی جیب میزنه بعدا یه نیروی بومی به هزار در و دیرواز میزنه اما استخدامش نمیکنن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # هوادار پارس 1398-11-15 11:54
هر کسی استاندار بوشهر و مدیر ورزش و جوانان تعییر بدهد ما هوادارن پارس کامل بهش رای میدیم.ظلمی که گراوند نوچه سالاری در حق پارس جم کرد کمتر از ظلم شاه بر مردم ایران نبوده.مردم جم این لطف بزرگ استاندار فراموشن نخواهند کرد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # مسعود 1398-11-15 17:35
امسال انتخابات در حوزه جنوب استان بوشهر از حالت دو قطبی خارج شده و به انتخابات چن قطبی تبدیل شده و قطعا هر که سازماندهی خوبی در انتخابات داشته باشه قطعا پیروز انتخابات است
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # سید 1398-11-15 18:47
علمداری تایید صلاحیت شده؟؟؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # mehdi 1398-11-15 18:49
دکتر احمدی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # عبدیان 1398-11-16 08:54
رای مردم فقط خانمدکتر الماسی این نماینده شجاع و مردمی وبه بدور از مفاسد اقتصادی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # آرمان جابری 1398-11-19 06:22
رای ما نه به آزمون داده ها
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # شهیدی 1398-11-22 15:39
منم به احمدی جلالیان الماسی رای نمی دهم ستار عبدی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب