000000000000not55ojavanha.jpg

 

آینه جم:  مرد ۳۷ ساله‌ بوشهری که هنگام اقدام به خودکشی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته بود با اقدام به موقع پلیس از اقدام به خودکشی نجات یافت.

به گزارش « آینه جم »؛ معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: مردی ۳۷ ساله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و در حالی که گریه می‌کرد با صدای لرزان اعلام می‌دارد به دلیل داشتن اختلاف با همسرش به وسیله طنابی که به گردن خود بسته قصد خودکشی دارد و بلافاصله تلفن را قطع می‌کند.

او ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، به سرعت ماموران پلیس وارد عمل می‌شوند و یکی از کارشناسان متخصص روانشناسی پلیس، با شماره تلفن همراه او تماس می‌گیرد و علاوه بر مشاوره و تفهیم عواقب خودکشی از وی تقاضا می‌کند که طناب را از گردن خود بردارد، اما مخاطب از این کار امتناع می‌کند.

خضری تنگستانی گفت: ماموران و کارشناسان پلیس برای رسیدن عوامل انتظامی به منزل این فرد، به مدت ۲۰ دقیقه اقدام به صحبت و همدردی با او  می‌کنند تا از وقوع چنین حادثه دلخراش و جبران ناپذیری جلوگیری کنند.

او  ادامه داد: ماموران ضمن برقراری تماس مجدد با این فرد، با شیوه و شگرد خاصی شماره تلفن همسر و آدرس منزلش را می‌گیرند و با تماس و متقاعد کردن همسر او برای مراجعه آنی به منزل این فرد، نشانی دقیق را می‌گیرند و به سرعت به گشت خودرویی ابلاغ  می‌کنند تا در کمترین زمان ممکن در صحنه حاضر شوند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان  بوشهر عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته سایر یگان‌های امدادی مانند اورژانس، اورژانس اجتماعی ۱۲۳، آتش‌نشانی در محل حاضر می‌شوند و پس از حضور عوامل و یگان‌های امدادی در صحنه، قفل ورودی منزل تخریب  می‌شود و با حضور به موقع در حالی که لحظاتی به عمر این فرد باقی نمانده بود نجات پیدا می‌کند.

[کد خبر:AJ31573]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب