1902438.jpg

 

 

آینه جم:  شنیدن داستان فراموش‌شده دانشکده فنی مهندسی جم با کلنگی که بر زمین نخورد خالی از لطف نیست. کلنگی که در تیرماه هفت سال پیش یعنی ۱۳۹۲ با بودجه‌ای حدود ۴۲ میلیارد تومان باید به دست مهندس نصوری مدیرعامل وقت منطقه ویژه پارس جنوبی به زمین می خورد که با مسامحه‌ی آشکار مدیران سیاسی شهرستان جم و استانداری بوشهر و با تحولات بعدی ناشی از آغاز به کار دولت تدبیر و امید کم کم به فراموشی سپرده شد.
 
در طول سال‌های بعد متاسفانه با وجود تغییرات زیاد در مدیران سیاسی و شورایی و حتی تغییر در نماینده مجلس، شاهد گام مثبتی در رفع مشکلات این دانشکده نبوده‌ایم.
 
متاسفانه با وجود تلاش‌های خوب در مقاطعی از مدیریت بعضی از فرمانداران و نشست‌های مثبت با شورای راهبردی پتروشیمی‌ها، هنوز کار اصلی و مهم یعنی کلنگ‌زنی ساخت ساختمان دانشکده انجام نگرفته‌است. اما مشکل کجاست؟
 
ظاهرا از هفت هکتار زمین دانشکده فعلا ۲.۵ هکتار آن مشکلی برای ساخت ندارد اما با توجه به تفاهم به عمل آمده با شورای راهبردی پتروشیمی‌ها نیاز به همکاری شهرستان و دانشگاه خلیج فارس در تامین بودجه‌ای برابر آنچه شورای راهبردی پرداخت می‌کند، می‌باشد که با توجه به وضعیت مالی کشور و پروژه‌های در حال انجام، تامین مساوی آن مبلغ بعید به نظر می‌رسد. با توجه به تداوم این شرایط باید فکر تازه‌ای کرد. 
 
نماینده جدید جنوب استان، همان نماینده سال ۹۲ است و کاملا در جریان اتفاقات گذشته می‌باشد. زمان را نباید برای تفاهمات شاید نشدنی گذشته به هدر داد. امام جمعه محترم، فرماندار، شوراهای اسلامی باید این مساله فراموش شده را به اولویت های خود برگردانند تا آموزش عالی در شهرستان زیر سایه فوتبال، آب، فرودگاه و ... اینچنین مظلوم واقع نشود./سی کن
[کد خبر:AJ32973]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # احمدی 1399-04-07 13:45
مسئولانی که دنبال کننده درب های شهرک بودیدان است مشکلات وعقب افتادگی شهرجم شماهابایدجواب ایندگان رابدهیدکه چراجم دانشگاه نداردجم هنرستان خوب نداردجم بیمارستان نداردجم اب خوردن ندادردووووووووو وووووو درپیشگاه ایندگان جوابگوباشید وطفره نروید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب