01481926.jpg

 

 

آینه جم؛ دو شکست متوالی مقابل دو رقیب مدعی در جدول رده‌بندی باعث شد تا پارسی‌ها صدر جدول را از دست بدهند و به جایگاه پنجم جدول سقوط کنند.

 
به گزارش " آینه جم " پس از آن‌که در انتهای لیگ نوزدهم، دو نماینده استان بوشهر با هم به لیگ یک سقوط کردند و بوشهری‌ها در لیگ برتر بدون نماینده شدند، تلاش‌ها برای احیای دو تیم و بازگشت زودهنگام به لیگ برتر آغاز شد؛ سکان هدایت پارس جنوبی به محمد نصرتی و شاهین شهرداری بوشهر هم به فراز کمالوند سپرده شد تا مردم بوشهر امیدوار به صعود دوباره به لیگ برتر، نظاره‌گر مسابقات لیگ یک باشند.
 
 
 
نمایش‌ درخشان شاگردان نصرتی و حضور در صدر جدول باعث شده تا امیدها به بازگشت دوباره پارس جنوبی به لیگ برتر دوچندان شود؛ اما ترافیک مدعیان صعود به لیگ برتر آنقدر بالا و سنگین است که یک لغزش می‌تواند در معادلات بالای جدول تغییرات پرشماری را ایجاد کند. بدون تردید یکی از اصلی‌ترین اتفاقاتی که می‌تواند مسیر صعود به لیگ برتر را هموار کند، پیروزی در جدال‌های شش امتیازی است.
 
 
 
اتفاقی که برای پارس جنوبی جم رخ نداده و آن‌ها روز گذشته در دومین دیدار متوالی خود با تیم‌های مدعی جدول رده‌بندی متحمل شکست شدند؛ شاگردان نصرتی هفته گذشته در تقابل با هوادار، یکی از تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر در خانه بازی را واگذار کردند و روز گذشته در جریان هفته هشتم لیگ یک نیز در تقابل با استقلال خوزستان، دومین بازی متوالی خانگی و البته 6 امتیازی را هم باختند تا صدرنشین هفته قبل لیگ یک، حالا ساکن جایگاه پنجم جدول باشد.
 
 
پارسی‌ها در سومین دیدار حساس و سرنوشت‌ساز یا همان به اصطلاح بازی شش امتیازی خود، باید هفته آینده در کرمان به مصاف مس بروند، دیداری که اگر شاگردان نصرتی بخواهند از کورس رقابت مدعیان عقب نیفتند، باید از آن با امتیاز خارج شوند.
[کد خبر:AJ34670]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب