00000000000000000000000000000000000000000004053697592.jpg

 

آینه جم: امام جمعه دیر از آنچه برخورد زننده قاضی دادگستری با یک جانباز اعلام نمود، شدیدا انتقاد کرد.

به گزارش آینه جم؛ خبرگزاری مهر در این خصوص از قول حجت الاسلام حسینی نوشت: من بارها گفته‌ام که در دادگستری و جاهای دیگر دارند مردم را ناامید می‌کنند، تذکر دادیم گفتند ما قاضی را بدون رضایت خودش نمی‌توانیم جا به جا کنیم که من پشت همین تریبون عرض کردم اگر شما زورتان به قاضی نمی‌رسد جا به جا کنید من به مردم که اختیار خودشان را دارند بگویم که جا به جا شوند.

وی اضافه کرد: با وجود تأکیدات مکرر آیت الله رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه و بخشنامه‌ها و سخنرانی‌های ایشان مبنی بر تکریم ارباب رجوع و رفتار با ادب اسلامی و انسانی با مردم، متأسفانه همان‌هایی که ما عرض کردیم هنوز به راه و کار خودشان ادامه می‌دهند.

حسینی ابراز کرد: اخیراً یکی از همین قضات دادگستری دیر با جانباز آزاده ما برخورد بسیار زننده و ناشایستی داشتند.

امام جمعه دیر اظهار کرد: بنده با ریاست دادگستری شهرستان دیر تماس گرفتم که گفتند من از ایشان عذرخواهی کردم، گفتم آن قاضی این گونه برخورد کرده عذرخواهی شما چه معنایی دارید این آدم روحیه و رویه و اخلاقش همین است شما چرا عذرخواهی بکنید.

وی تاکید کرد: ما خیلی امیدی به مسئولین قضائی استان نداریم چون بارها گفته‌ایم «گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من آنچه البته به جایی نرسد فریاد است» لذا از خود آیت الله رئیسی درخواست می‌کنیم بازرسی را اعزام بکنند و از نزدیک بیاید و درد دل این آزاده جانباز ما را بشنود.

امام جمعه دیر گفت: چندسال است که من گفته‌ام نمی‌خواستم دوباره بگویم ولی واقعاً برای ما مایه شرمندگی است که ما در این شهرستان باشیم و این گونه با رزمنده و ایثارگر و جانباز ما برخورد شود.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم اقدام لازم و سریع صورت گیرد، تصریح کرد: کمبود نیرو دارید داشته باشید، دادگاهی که این گونه با مردم، ارباب رجوع و یک آزاده برخورد می‌کند درش بسته و تعطیل شود بهتر است این چه وضعی است چرا حفاظت دادگستری استان نظارت نمی‌کند؛ من به احکامشان کاری ندارم که جای حرف دارد ولی چرا این گونه برخورد می‌کنند.

[کد خبر:AJ35392]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب