164617224.jpg

 

 

آینه جم؛  دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر گفت: طبق گزارش نرم افزار سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان دیلم از قرمز پرخطر به قرمز تیره به معنی حداکثر خطر تغییر رنگ داد.

به گزارش آینه جم ؛ دکتر سعید کشمیری افزود: همچنین براساس این سامانه شهرستان‌ کنگان که تا پیش از این قرمز بود به نارنجی تغییر رنگ داد و براین اساس شهرستان‌های دیر و کنگان استان بوشهر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

به نوشته ایرنا، وی بیان کرد: هفت شهرستان دیگر این استان شامل بوشهر، دشتستان، گناوه، عسلویه، تنگستان، جم و دشتی در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

طبق رنگ بندی‌های کرونایی، قرمز به معنای خیلی پرخطر، قرمز تیره به معنی اوج گیری بستری کرونایی، نارنجی به مثابه پرخطر، زرد مساوی با خطر متوسط و آبی نماد کم خطر است. 

وی با اشاره به جان باختن ۶ نفر در روز گذشته به علت ابتلا به ویروس کرونا در استان بوشهر گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۹۵۸ نفر در استان به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

کولرهای گازی تهدید بزرگی برای شیوع کرونا در بوشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه کولرهای گازی تهدید بزرگی برای شیوع کرونا در استان است، افزود: یکی از مهمترین عوامل شیوع کرونا برگزاری دورهمی‌ها در فضای بسته است که خطر ابتلاء را به شدت بالا می‌برد.

کشمیری بر لزوم تعطیل کردن کارخانه‌های تولید بیماری کرونا در کشور تاکید کرد و ادامه داد: کارخانه‌های تولید بیماری شامل، برگزاری مراسم‌های مذهبی، عروسی‌ها، جلسات طولانی مدت اداری و آموزشگاه‌های مختلف است.

[کد خبر:AJ35527]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب