IMG_20170508_162536.jpg

 

 

آینه جم؛ فرزانه کشاورز نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر جم که باعث شور و نشاط خوبی در انتخابات شد این دور نیز دست به کار شده است. 
کشاورز که عضو  کادر درمان بهداشت و درمان نفت است  در دوره قبل برای حضور در پارلمان شهری جم ۲۱۴۹ رای کسب کرد و برای عضویت در شورای شهر   ۲۰۰ رای کم آورد.
کشاورز که  پرستار نمونه بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر در سال 1394 را نيز در کارنامه کاری خود دارد و نائب رئیس فدراسیون ورزشی جم نیز است  پیرامون ظرفیت های جم گفته: شهر جم را می توان ایرانی کوچک نامید که به دلیل همجواری با قلب اقتصاد ایران (منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس) و حضور متخصصان و کارمندان از سطح کشور و از تمام استانها با دیدگاههای مختلف ، می توان از  ظرفیت های  مدیریتی آنها برای  کمک به از  بین بردن چالش های موجود در شهر جم استفاده کرد و برای اطمینان دادن و تشویق سرمایه گذارانی که تمایل دارند در شهر جم سرمایه گذاری کنند با سهل کردن ساز و کارهای اداری این مهم نیز امکان پذیر شود.
فرزانه کشاورز تفکری فرا قومیتی دارد و سیاست را فرصت خدمت گزاری  انسانهای توانمند و جویای نام می داند و باور دارد انسانهایی نیز هستند که با عطش خدمت به مردم پا به عرصه انتخابات گذاشته اند.
 
وی  معتقد است انسان بودن و انسان زیستن بزرگترین خدمت هر انسانی به بشریت است و بهترین شاخص برای انتخاب فرد اصلح  پارمتراهایی همچون  خداشناسی ، خودشناسی و خدمت بدون منت  می باشد که اگر هر فردی موشکافانه جستجو کند بهترین ها را پیدا خواهد کرد.
فرزانه کشاورز که در بیمارستان جم جز نیروهای محبوب بین کارکنان است این دور نیز قصد دارد در انتخابات شورای شهر جم ورود کند و از کاندیدای خاصی حمایت کند حمایتی که قطعا سبب افزایش آرای  این نامزد انتخاباتی  می شود.
[کد خبر:AJ36020]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب