01681980.jpg

 

 

آینه جم-  شاگردان رزاقی‌راد موفق شدند حریف نامدار و مدعی خود را از پیش بردارند و به کورس رقابت مدعیان نزدیک‌تر شوند.
به گزارش آینه جم ، در یکی از حساس‌ترین مسابقات هفته پانزدهم لیگ یک، استقلال خوزستان که بعد از 9 هفته پیاپی نباختن، هفته گذشته در کرمان مغلوب مس شده بود، در خانه پذیرای پارس جنوبی بود و برای بازگشت به کورس صعود به لیگ برتر نیازمند 3 امتیاز خانگی بود؛ در مقابل پارسی‌ها هم 9 بازی پیاپی نباخته بودند و برای حفظ روند صعودی خود در جدول به اهواز سفر کرده بودند.
نیمه اول در شرایطی بازی نزدیک و جذاب دنبال شد که علیرضا قنبری توانست برای پارس جنوبی جم گلزنی کند و درخشش او باعث شد تا شاگردان رزاقی‌راد با پیروزی به رختکن بروند و تلاش شاگردان بختیاری‌زاده برای فروپاشی دروازه پارس در نیمه اول بی‌ثمر بود.
با شروع نیمه دوم، بختیاری‌زاده با تهاجمی‌تر کردن تیمش به دنبال گل تساوی بود و در مقابل پارسی‌ها از غنیمت 3 امتیازی خود در خارج از خانه فوق‌العاده دفاع کردند و حملات پی در پی استقلالی‌ها دفع شد و حتی روی ضدحملات فرصت برای ثبت گل دوم هم بود که شاگردان رزاقی‌راد بی‌دقت بودند؛ در واپسین دقایق بازی مدافع پارسی‌ها از زمین بازی اخراج شد تا کار برای پارس جنوبی جم سخت‌تر شود اما آن‌ها به خوبی از اندوخته یک گله خود دفاع کردند.
سرانجام این مسابقه جذاب، برتری یک گله پارس جنوبی جم در اهواز بود تا شاگردان ایمان رزاقی‌راد با 10 هفته شکست‌ناپذیری یک گام دیگر به سوی مدعیان بالانشین جدول بردارند و روند فوق‌العاده خود در هفته‌های اخیر را ادامه دهند.
با سوغات 3 امتیازی از اهواز، پارس جنوبی جم 23 امتیاز شد و توانست به رتبه هفتم جدول صعود کند؛ در مقابل استقلال خوزستان با تحمل دومین باخت پیاپی، 25 امتیازی ماند و جایگاه چهارم جدول را از دست داد و در رتبه پنجم قرار گرفت.
[کد خبر:AJ37912]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب