12345.jpg

 

 

آینه جم: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر با بیان اینکه تمهیداتی پیش بینی شده تا مشترکان خانگی استان در فصل گرما خاموشی نداشته باشند، گفت: طرح رایگان شدن قبض برق به همراه پاداش برای مشترکان خوش مصرف از اول خرداد تا 15 شهریور اجرایی می شود.

به گزارش آینه جم  غلامرضا حشمتی با اشاره به شروع فصل گرما و ورود وسایل سرمایشی که باعث اوج گرفتن مصرف استان می شود، تصریح کرد: وزارت نیرو برای مقابله با خاموشی‌ها، طرح تشویق مشترکان خوش مصرف را آغاز کرده و برای این طرح حدود سه تا چهار هزار میلیارد تومان درنظر گرفته شده که بین مشترکان برق می شود.

حشمتی با اشاره به پرداخت این پاداش از اول خرداد تا 15 شهریورماه یادآور شد: در این طرح میزان برق مشترکان نسبت به دوره مشابه سال قبل آن‌ها ارزیابی می‌شود و به صورت پلکانی حائز دریافت پاداش صرفه‌جویی خواهند شد؛ به عبارت دیگر همه مشترکان می‌توانند در این طرح شرکت کنند. این در حالی است که پارسال فقط مشترکانی می‌توانستند شرکت کنند که مصرف برق آنها زیر الگوی مصرف باشد.

حشمتی گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال با توجه به ظرفیت جدید و افزایشی که در نرخ پاداش اتفاق افتاده هر مشترک برق می‌تواند بیش از یک میلیون تومان در ماه پاداش بگیرد.

وی ادامه داد: اگر مشترکی که در سال گذشته کولر گازی را با دور تند استفاده می‌کرده امسال از دور کند (24 درجه به بالا) استفاده کند به ازای هر ماه 150 هزار تومان پاداش می‌گیرد، یا نسبت به سال گذشته یک کولر اضافه را خاموش شود (در منازلی که دو کولر به بالا دارند) یک میلیون تومان پاداش به مشترک داده خواهد شد. 

حشمتی یادآور شد: سال گذشته ۳۸ میلیارد تومان به مشترکان خانگی بابت مدیریت مصرف پرداخت و در قبوض آنها اطلاع رسانی شد. پیش بینی می شود امسال این پاداش چندین برابر بیشتر شود.

[کد خبر:AJ41793]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب