333333.jpg

 

 

آینه جم، سید علی هاشمی فرماندار عسلویه ضمن بازدید از مجتمع پتروشیمی سبلان در جریان روند و وضعیت تولید این شرکت قرار گرفت.
به گزارش آینه جم  ؛در ابتدا فرماندار عسلویه و معاون سیاسی امنیتی این فرمانداری با همراهی مهندس کریمی مدیرعامل پتروشیمی سبلان و جمعی از مدیران ارشد این شرکت از بخش های مختلف این مجتمع تولید متانول بازدید کرده وضمن بررسی وضعیت موجود از روند تولید متانول ، در نشستی مشترک به گفتگو پرداختند.
مدیرعامل پتروشیمی سبلان در جریان این نشست با بیان اینکه سبلان از محدود شرکت‌هایی است که بدست متخصصین و مهندسین ایرانی ساخته شده تاکید کرد: در روزهایی که تحریم‌ها دست شرکت را از نیروهای متخصص خارجی کوتاه کرده بود،این شرکت با تکیه بر دانش بومی و نیروی متخصص ایرانی کار را پیش برد و امروز به خود افتخار می‌کنیم که این مجموعه با کمک همدیگر توانستند این پتروشیمی را به بهره‌داری برسانند.
رضا کریمی افزود: ما در اینجا متانول باکیفیت با استانداردهای جهانی تولید می‌کنیم که اگر خوراک اکسیژن مورد نیاز شرکت به اندازه کافی دریافت شود، ما ظرفیت تولید صد در صدی داریم.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون حمایت از تولید و ساخت داخل تصریح کرد: ما در فرایند تولید نیز کاتالیست خارجی را حذف و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری با اعتماد به تولید ملی با یک کاتالیست ایرانی بهترین و با کیفیت‌ترین متانول را تولید کردیم. علاوه بر این فناوری بارگذاری کاتالیست سال‌ها توسط شرکت‌های خارجی صورت می‌گرفت، اما ما بارگذاری را هم به شرکت‌های داخلی واگذار کردیم و این عملیات با کیفیت انجام شد.
مدیرعامل پتروشیمی سبلان با اشاره به به کار گیری نیروهای بومی تشریح کرد : با نگاه مثبت هلدینگ وهیات مدیره اکثر نیروهای بکار گرفته شده در این شرکت از نیروهای بومی استان بوشهر بوده که در پست های مهم و کلیدی از جمله مدیران ارشد این مجموعه از آنان استفاده گردیده است .
فرماندار عسلویه نیز با قدردانی از پتروشیمی سبلان برای بهره‌گیری از نیروهای بومی استان در پست‌های مدیریتی گفت: خوشحالم که امروز شاهد به کار گیری حداکثری نیروهای بومی در بدنه پستهای مدیریتی و کلیدی پتروشیمی سبلان در عسلویه هستم و از مهندس کریمی مدیرعامل این شرکت بابت این نگاه مثبت تشکر می کنم .
وی ادامه داد: ما قطعا به پتروشیمی سبلان افتخار می‌کنیم که با نگاه ویژه مدیران آن به ساخت داخل و نیروهای متخصص بومی چنین شرکتی را در عرصه ملی به بهره‌برداری رسانده است.
هاشمی تاکید کرد: ما قطعا از این روند حمایت می‌کنیم و آماده هستیم تا در چارچوب امکان‌هایی که داریم  گامی برای حل چالش‌ها و گره‌‌های موجود برداریم.
فرماندار عسلویه تصریح کرد: این یک وظیفه ملی است. زیرا منجر به ایجاد اشتغال، ارزآوری و بی‌اثرکردن تحریم‌های ظالمانه خواهد شد.
[کد خبر:AJ41850]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب