62535754.jpg

 

آینه جم- استاندار بوشهر با بیان اینکه جذب اعتبارات ملی ملاک ارزیابی عملکرد مدیران استان بوشهر است از تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان خبر داد.

به گزارش آینه جم؛احمد محمدی زاده  پنجشنبه ۱۸ خرداد  در جلسه بررسی وضعیت مرکز خدمات سرمایه گذاری در استان بوشهر با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور اظهار کرد: جذب اعتبارات ملی و وزارتخانه‌ای از اولویت‌های استان بوشهر به شمار می‌رود و در این مسیر اهتمام جدی داریم.

وی افزود: ارزیابی مدیران استان بر اساس میزان جذب اعتبارات ملی است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که بیشترین میزان اعتبارات را از وزارتخانه‌ها جذب کنیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و اولویت‌دار در دستور کار قرار دارد و نباید هیچ گونه کم‌کاری صورت گیرد.

محمدی‌زاده با اشاره به جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان بوشهر گفت: در یکسال اخیر، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان بوشهر رشد فزاینده‌ای داشته و امسال نیز سال شکوفایی در این عرصه است.

وی اضافه کرد: امسال انتظار داریم رتبه نخست جذب سرمایه بخش خصوصی توسط استان بوشهر به دست بیاید و همه انرژی و توان خود را به کار گرفته‌ایم.

محمدی‌زاده افزود: حوزه اقتصادی استانداری بوشهر، با راهبری مناسب و پیگیری ارزشمند، ساز و کار خوبی ایجاد کرده و امیدوارم این روند تداوم یابد.

[کد خبر:AJ41950]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب