آینه جم؛ وضعیت زمین دانشگاه آزاد اسلامی جم در حضور رسانه ها تشریح شد

 

به گزارش آینه جم؛ به دعوت دکتر کارگر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جم، صبح امروز با حضور اعضای شورا و دهیار روستای علی آباد، نماینده اداره منابع طبیعی، نماینده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مالکان زمین و خبرنگاران جمی، موضوع زمین واگذار شده از طرف دهیاری علی آباد به دانشگاه آزاد جم در محل زمین موصوف مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدا مسلم فیروزی رئیس شورای اسلامی روستای علی آباد با بیان اینکه ۵ هتکار زمین توسط برادران کهنسال به دانشگاه آزاد جم اهدا شده است که کاربری آن جزء منابع طبیعی بود است که بعدها با همکاری شورا و دهیاری علی آباد تغییر کاربری به آموزشی داده است.

و در ادامه مسعود احمد زاده نماینده بنیاد مسکن گفت که زمین فعلی جزء طرح هادی روستای علی آباد هست تغییر کاربری به فضای آموزشی یافته است و چناچنه اگر منابع ملی مشکلی نداشته باشد مجوز ساخت به صورت رایگان در اخیتار دانشگاه آزاد جم قرار می گیرد.

و در ادامه برادران کهنسال که مالکین زمین هستند با ادعای اینکه ۵ هتکار زمین به دانشگاه آزاد جم اهدا نمودند اما در حال حاضر ۱ هکتار این زمین آزاد است و ۴ هکتار دیگر قابل پیگری برای آزاد سازی است و دانشگاه آزاد می تواند تا آزاد سازی ۴ هکتار دیگر که مشخص نیست کسی آزاد شود شروع به احداث دانشگاه در ۱ هکتار زمین کند.

اما محمد روشن نماینده اداره منابع طبیعی در پاسخ اظهار داشت که زمین فعلی جزء منابع ملی بوده و هرگونه ساخت و ساز در آن باید پس از انجام مجوزهای قانونی باید انجام شود و اینکه برادران کهنسال می گویند ۱ هکتار از زمین آزاد است آن ۱ هکتار هم با یک شخص ثالث دیگر بحث دارند.

وی خاطر نشان کرد که حتی نشان هایی که توسط لودر در حال حاضر در زمین ایجاد شده است تخلف محسوب می شود.

دکتر محمد کارگر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جم خاطر نشان کرد بر اساس تواققات اولیه بین شهرستان و دانشگاه آزاد جم قبل از راه اندازی دانشگاه و همچنین جلسه هیئت امنای استانی در سال قبل در حضور آیت الله صفایی بوشهری شهرستان جم متعهد به واگذاری ۵ هکتار زمین با سند ثبتی به دانشگاه آزاد شده است.

در آخر این جلسه که به صورت شفاهی بود است و حاشیه های این جلسات در حضور رسانه ها مکتوب شده است یک عزم راسخ برای ورود مقام عالی شهرستان برای آغاز ساخت دانشگاه آزاد جم که یکی از بزرگترین مزاکر علمی استان بوشهر به شمار می رود لازم است.

منبع:عصر جم

IMG_0002

IMG_0004

IMG_0008

IMG_0010

IMG_0011

IMG_0017

IMG_0023

IMG_0034

IMG_0042

IMG_0054

IMG_0063

IMG_0064

IMG_0066

IMG_0079

IMG_0081

IMG_0092

 

[کد خبر:AJ3090]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب