نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال بزرگترین دغدغه مردم در جنوب استان بوشهر است.

 

به گزارش آینه جم ؛حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح یکشنبه در جمع مردم چاه مبارک شهرستان عسلویه اظهار داشت: گام‌های خوبی برای توسعه منطقه برداشته شده است ولی این کافی نیست همه باید با همدلی و وحدت برای عمران و آبادانی منطقه تلاش کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: در حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر حدود 200 روستا و شهر وجود دارد و تلاش کرده‌ایم نگاه عادلانه‌ای به همه روستاها و شهرها داشته باشیم.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: جلسات متعددی را با شوراها داشته‌ایم و پیگیری‌های خوبی همراه با شوراها و مسئولان بخش داشته‌ایم و نتایج خوبی نیز حاصل شده است.

وی تصریح کرد: ایجاد زیرساخت‌ها و توسعه متوزان را در حوزه انتخابیه دنبال می‌کنیم و با نگاه تعاملی با مسئولان سعی در پیگیری مشکلات مردم داریم.

وزارت نفت در ایجاد امکانات رفاهی و توسعه متوازن مناطق پیرامونی تلاش کند

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: کارگروه تعامل نفت و گاز با مناطق پیرامونی تشکیل شده است و باید وزارت نفت در ایجاد امکانات رفاهی و توسعه متوازن مناطق پیرامونی صنایع خود بیشتر تلاش کند.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه اشتغال بزرگترین دغدغه مردم در جنوب استان بوشهر است، ادامه داد: پیگیری‌های بسیار زیادی در بخش اشتغال جوانان صورت گرفته است و باید بستر اشتغال‌زایی و همچنین استفاده از جوانان بومی منطقه در فرصت‌های کاری ایجاد شود.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه با اشاره به اینکه تلاش‌های خوبی برای ایجاد و تجهیز خانه‌های بهداشت روستاهای شهرستان عسلویه و همچنین مرکز بهداشتی و درمانی شهر نخل تقی داشته‌ایم، افزود: وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی قول داده است که زایشگاه مجهز در عسلویه را مصوبه هیئت مدیره کند.

کمیته تخصصی بررسی آلودگی‌های پارس جنوبی تشکیل شده است

وی با تاکید بر اینکه باید صنعت به رفاه مردم کمک کند، گفت: کمیته تخصصی بررسی آلودگی‌های پارس جنوبی تشکیل شده است و همچنین مکاتبات فراوان با مرکز پژوهش‌های مجلس و کمیسیون انرژی برای روشن‌شدن موضوع آلوگی‌های پارس جنوبی داشته است تا روشن شدن موضوع، بحث آلودگی صنایع منطقه دنبال می‌کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه روستای چاه مبارک باید به شهر ارتقا یابد، خاطرنشان ساخت: با تلاش‌های انجام شده تعدادی ادارات در شهرستان عسلویه ارتقا یافتند و تلاش می‌کند پیگیر استقرار نمایندگی برخی ادارات در بخش چاه مبارک و همچنین ارتقای ادارات شهرستان عسلویه باشد.

حجت الاسلام احمدی در پایان اظهار داشت: جلسات و بازدیدهای خوبی همراه با شوراها از بخش چاه مبارک داشته‌ایم و همگام با شوراها برای رفع مشکلات وتوسعه منطقه تلاش می‌کنیم./مهر

[کد خبر:AJ3362]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب