آینه جم؛ فرماندار جم گفت: ضرورت حمایت و پشتیبانی از جهاد گران عرصه ی هسته ای و دستگاه دیپلماسی کشور،  کمتر از حمایت و پشتیبانی رزمندگان در دوران هشت ساله دفاع مقدس نیست.

11111111.jpg


به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی فرمانداری؛ عبداله نادری در مراسم تجلیل از جانبازان شهرستان جم با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: شعبان دروازه ی ورود به ماه مبارک رمضان است و باید از ماه با عظمت شعبان، نهایت استفاده را ببریم.
وی با تبریک سالروز فتح خرمشهر و با اشاره به سخن رهبر کبیر انقلاب، فتح خرمشهر را تجلی ایمان و باور دینی و اوج ایثار و فداکاری یک ملت دانست و افزود: آزادی خرمشهر حاصل توکل به خداوند، رهبری واحد و حکیمانه و همدلی و هم زبانی آحاد ملت بزرگ ایران بود.
نادری اضافه کرد: ملت بزرگ ایران در هر صحنه ای که با توکل به خدا و اتحاد و انسجام گام برداشته، توانسته است به موفقیت برسد و دفاع مقدس اوج اتحاد و انسجام ایران اسلامی را به نمایش گذاشت
وی جانبازان دفاع مقدس را ذخایر ارزشمند نظام و انقلاب بر شمرد و اظهار داشت: جانبازان جان پاک را در طبق اخلاص گذاشتند و برای دفاع از میهن اسلامی تمام قد ایستادند و باید قدردان رشادت و جانفشانی این عزیزان باشیم.
مدیر ارشد شهرستان جم با تاکید بر لزوم پایبندی همه ی احزاب و گروه ها به شعار سال خاطر نشان ساخت: همه ی مسئولین، احزاب و گروه ها می بایست با گام برداشتن در مسیر تحقق عملی شعار " دولت و ملت،همدلی و همزبانی "، شرایط را برای افزایش نشاط اجتماعی و امید آفرینی در جامعه فراهم سازند.
وی اضافه کرد: همه باید با تاسی از دیدگاه رهبری معظم انقلاب، در راستای ارتقای اعتماد عمومی و همگامی و همراهی هر چه بیشتر دولت و مردم تلاش کنند و تلاش برای تحقق این مهم، یکی از مصادیق بارز صداقت در پیروی از ولایت فقیه است.
نادری با بیان اینکه امروز دولت در حال نبرد سخت در عرصه ی سیاسی و اقتصادی است ابراز داشت: امروز کشور در شرایط بسیار حساسی قرار دارد و دولت تمام تلاش خود را در بهبود روابط خارجی و رفع مشکلات اقتصادی به کار بسته است و در این راه مردم نیز همدل و همراه دولت هستند.
فرماندار جم با انتقاد از برخی هجمه های غیرمنصفانه به دولت و تیم هسته ای تصریح کرد: اگر در دوران دفاع مقدس، آحاد مردم،مسئولین و رسانه ها پشتیبان و حامی رزمندگان بودند امروز نیز در موضوع هسته ای این حمایت و پشتیبانی باید وجود داشته باشد و بی شک ضرورت حمایت و پشتیبانی از جهاد گران عرصه ی هسته ای و دستگاه دیپلماسی کشور،  کمتر از حمایت و پشتیبانی از رزمندگان در دوران هشت ساله دفاع مقدس نیست.
وی دولت یازدهم را دولتی پرتلاش و عملگرا خواند و تصریح کرد: دولت تدبیر و امید اهل شعار دادن نیست و در طی دو سال گذشته نیز با پشتوانه خرد جمعی و تدبیر، دستاوردهای بزرگی را در کشور داشته است.
نادری با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید همواره همراه و در خط انقلاب و رهبری قرار داشته است افزود: بسیاری از مدیران دولت، خود از ایثارگران، جانبازان و یا خانواده ی معزز شهدا و ایثارگران هستند و با دغدغه مندی، دلسوزی و پایبندی به قوانین، اصول و ارزش های انقلاب در حال خدمت به مردم هستند.
وی، ثبات اقتصادی، ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و کاهش هزینه های درمان، بهبود روابط خارجی و موفقیت در عرصه ی دیپلماسی هسته ای را از دستاوردهای بزرگ دولت برشمرد و تاکید کرد: دولت در مسیر حل مشکلات و توسعه کشور به کمک همه نیاز دارد و نباید تلاش ها و خدمات دولت را با بی مهری و تکیه بر مسائل حزبی و جناحی نادیده انگاشت.
نماینده عالی دولت در شهرستان جم اضافه کرد: در سال گذشته در شهرستان جم نیز اقدامات بسیار مثبتی در حوزه های مختلف انجام شد که رضایت مندی مردم را نیز به دنبال داشته است و بسیاری از این اقدامات حتی به عنوان وعده نیز مطرح نشده بود.
نادری با مقایسه اعتبارات عمرانی شهرستان در سال 92 و 93 اظهار داشت: در سال 93 بیش از 90درصد اعتبارات شهرستان جم تخصیص یافت که این رقم در سال 92 فقط 34 درصد بوده است.
وی اضافه کرد: تخصیص اعتبارات شهرداری های شهرستان نیز در سال 93 به رقمی بیش از 95 درصد رسید که این رقم نیز بسیار چشمگیر است.
نادری ادامه داد: آغاز عملیات آبرسانی به شهرستان از طریق شیرین سازی آب دریا، تخصیص 200 میلیارد ریال اعتبار اجرای پروژه های آبخیزداری در شهرستان برای اجرا در سال جاری، آغاز عملیات احداث سد بزرگ سرچشمه، تامین اعتبار اجرای فاز اول اصلاح مسیر جم به ریز، آغاز مجدد عملیات اجرایی مسیر ریز به سرچشمه و بسیاری از پروژه های بزرگ و کوچک دیگر در حوزه شهری و روستایی از دستاوردهای مهمی است که در سال 93 و در دولت تدبیر و امید در شهرستان جم تحقق یافته است.
فرماندار جم اظهار امیدواری کرد با تکیه بر شعار همدلی و همزبانی و نیز فرهنگ غنی جهاد و شهادت، شاهد رونق و پیشرفت روزافزون شهرستان در عرصه های مختلف باشیم.

[کد خبر:AJ4332]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # جمدوست 1394-03-05 19:44
ازفرماندارمحترم می خواهیم تابخش ریزرابه طورمستقیم به مسیردژگاه فیروزابادوصل کند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب