به گزارش خبرنگار آینه جم؛ تیم فوتبال پارس جم که در گروه دوم لیگ دو بازی های خوبی به نمایش گذاشته است یک شنبه آینده؛ به دیدار صنعت نفت آبادان می رود.

تیم پارس جم که تا هفته 15ام لیگ با 25 امتیاز صدرنشین گروه است با پیروزی در دیدار یک شنبه می تواند به مرحله حذفی لیگ دو صعود کند.

بی شک حمایت های مردم شهرستان، رسانه ها و مسئولان می تواند در افزایش انگیزه این تیم بسیار موثر باشد.

درحالیکه بسیاری از شبکه های استانی استان های کشور، به خوبی بازی های تیم های فوتبال در لیگ های یک و دو استان خود پوشش می دهند متاسفانه شبکه استانی سیمای بوشهر، بازی های تیم فوتبال پارس جم پوشش نمی دهد و این موجب گلایه بسیاری از مردم و فعالان جنوب استان بوشهر است امیدواریم مسئولان صدا و سیمای  استان بوشهر در این زمینه عنایت داشته باشند.

حمید کللی فرد سرمربی تیم فوتبال پارس جم در گفتگو با خبرنگار آینه جم اظهار داشت: بازی های قابل قبولی  در لیگ داشته ایم و همه کادر و اعضای تیم، تلاش داریم با بازی های خوب، به لیگ یک صعود کنیم.

کللی فرد اضافه کرد: از نیم فصل دوم  4بازیکن خوب نیز جذب تیم شدند که این بازیکنان روز به روز با تیم هناهنگ تر می شوند.

مربی تیم در پایان گفتگو خواستار حمایت های معنوی فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، اعضای محترم شوراها و همه مسئولان و مردم شهرستان  از تیم فوتبال پارس جم شد و ابراز امیدواری کرد یک شنبه آینده تماشاگران جمی، حضوری پرشور در ورزشگاه داشته باشند.

گزارش: سیدعلی موسوی

 

[کد خبر:AJ3271]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب