آینه جم:رئیس شورای اسلامی شهر جم و دبیر ستاد بزرگداشت روز جم گفت: با مشارکت فعالانه همه اقشار شهرستان جم امسال نیز مراسم های بزرگداشت روز جم برگزار می‌شود.

 

معین راستین در گفتگو با خبرنگارآینه جم: اظهار داشت: برنامه‌های بزرگداشت روز جم از جمعه ۲۲ اسفند با همایش پیاده روی شروع می شود و برنامه ها تا ۲۵ اسفند ادامه دارد.

راستین تصریح کرد: اهداف همایش امسال معرفی بیشتر جم و شناسایی ظرفیت‌های شهرستان، ایجاد وحدت و همدلی بین آحاد مردم شهرستان جم، ایجاد شور و نشاط در شهرستان، بررسی فرصت‌های تعامل جم با نفت و گاز و بررسی فرصت های توسعه و اعتلای بیشتر شهرستان است.

رئیس شورای اسلامی شهر جم افزود: برای برنامه‌ریزی بهتر برنامه‌ها چندین نشست توسط اعضای ستاد بزرگداشت روز جم برگزار شده است و در صدد هستیم در همایش پایانی روز جم از مقام زنده یاد کامران موسس اولین مدرسه در جم تجلیل شود.

راستین اضافه کرد: گرچه برگزار کننده همایش شهرداری و شورای اسلامی شهر جم است ولی این بزرگداشت، متعلق به کل مردم شهرستان جم است در ارائه مقالات، تجلیل‌ها و برنامه‌ها می‌توانند با حضور فعال و تاثیرگذار خود، رونق بخش برنامه های روز جم باشند.

دبیر ستاد بزرگداشت روز جم خاطرنشان کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی، نواختن زنگ روز جم، برگزاری شب شعر جم، ارائه مقالات با محوریت موضوعات مطرح شده و همایش یزرگ پایانی روز جم در فرهنگ سرای توحید برخی از برنامه‌های امسال است.

راستین گفت: برخلاف سال‌های قبل که همایش پایانی در تالار شهید خاتمی جم برگزار می‌شد در راستای حضور بیشتر و فعال‌تر شهرک‌ها و همدلی و وحدت بیشتر بین همه ساکنان شهرستان و معرفی جم به شهرستانی‌های مقیم جم، همایش بزرگ روز جم در ۲۵ اسفند در فرهنگ سرای محله توحید جم برگزار می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر جم در پایان تاکید کرد: برنامه‌های روز جم، متعلق به همه مردم شهرستان است و همه تلاش کنند برای برگزار موفق‌تر و اعتلای بیشتر جم، در برگزاری آن نقش‌آفرین باشند.

بزرگداشت روز جم در سال روز تولد آیت الله فاصل جمی برگزار می شود

رئیس شورای اسلامی شهرستان جم نیز گفت: به حول قوه الهی امسال پنجمین همایش بزرگداشت روز جم برگزار می شود.

علی پریشان تصریح کرد: مراسم بزرگداشت روز جم، در ۲۵ اسفند که سالروز تولد زنده یاد آیت الله فاضل جمی است برگزار می شود.

این عضو ستاد برگزاری همایش روز جم خاطرنشان کرد: امسال نیز ادارات شهرستان برای همکاری با شورا و شهرداری جم در راستای برگزاری هر چه بهتر این مراسمات تلاش می‌کنند.

علی پریشان در پایان اظهار داشت: تلاش اعضای ستاد این است که برنامه‌های روز جم باشکوه برگزار شود در همین راستا، از همه فعالان اجتماعی و دلسوزان شهرستان درخواست می‌کنیم در اجرای برنامه‌ها حضور فعال داشته باشند.

[کد خبر:AJ3287]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب