آینه جم؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: شهرستان جم در گزارش‌های توصیفی و آماری امتحانات نهایی سوم و چهارم متوسطه در بین شهرستان‌های استان رتبه اول کسب کرد.

 

به گزارش آینه جم؛ سید علیرضا سجادی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان جم اظهار داشت: سال گذشته در بخش های مختلف آموزش و پرورش شهرستان با عنایت‌ فرماندار قدم‌های خوبی برداشته شد.

سجادی تصریح کرد: در حوزه زیرساخت‌های آموزشی و ساخت مدرسه تلاش هایی شد ولی همچنان شهرستان جم با کمبود فضای فیزیکی روبرو است.

مدیر آموزش وپرورش جم به ۱۲ اردیبهشت روز بزرگداشت مقام معلم اشاره کرد و گفت: طبق فرمایش رهبری، تکریم معلم باید در جامعه همگانی شود.

وی افزود: در هفته بزرگداشت مقام معلم حدود ۲۰ برنامه در شهرستان جم تدارک دیده شده است و تلاش می کنیم برنامه هایی درخور شأن و منزلت معلمان برگزار شود.

برگزاری یادواره ۵۶ شهید دانش آموز جنوب استان بوشهر

سجادی گفت: یکی از برنامه ها هفته بزرگداشت مقام معلم، برگزاری یادواره ۵۶ شهید دانش آموز جنوب استان بوشهر با همکاری شهرستان های دیر، کنگان و عسلویه در جم است و در این برنامه که توسط آموزش و پرورش جم برگزار می شود کتاب شهدای دانش آموز استان رونمایی می شود.

مدیر آموزش و پرورش جم افزود: همایش بزرگ فرهنگیان شهرستان جم در فرهنگ سرای توحید و همچنین همایش یادگار ماندگار برای تجلیل از خیران و فعالان نیک اندیش در بخش آموزش و پرورش شهرستان از برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم در جم است.

سجادی در بخش دیگری سخنان خود بیان داشت: طبق گزارش توصیفی و تحلیلی اداره کل آموزش و پرورش استان از نتایج امتحانات نهایی خرداد ۹۳ در رشته های نظری و فنی و حرفه ای، شهرستان جم رتبه نخست استان بوشهر کسب کرد.

موفقیت جم در جشنواره ملاصدرا، پرسش مهر و مسابقات فرهنگی و ورزشی

این عضو شورای اداری شهرستان جم با تاکید بر اهمیت امتحانات نهایی سال سوم و چهارم متوسطه اظهار داشت: ارزشیابی و امتحان عامل مهمی در جهت شناخت توانمندی های دانش آموزان است و آموزش و پرورش در راستای فرآیند یاددهی و یادگیری، به این مهم اهتمام ویژه دارد.

سجادی تصریح کرد: با توجه به گزارش ارسالی از اداره کل آموزش و پرورش استان، «جم» در بین شهرستان ها و مناطق ۱۷ گانه آموزش و پرورش استان، رتبه اول کسب کرد.

سید علیرضا سجادی در پایان گفت: در جشنواره ملاصدرا و همچنین پرسش مهر و مسابقات فرهنگی و ورزشی نیز موفقیت های بسیار خوبی توسط فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان کسب شد.

[کد خبر:AJ3301]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب