به گزارش آینه جم؛ سنگی فرد مدیر آموزش و پرورش عسلویه وغلامپور معاون آموزش و نوآوری در پیام های جداگانه ای، فرا رسیدن روز معلم به جامعه بزرگ فرهنگیان به ویژه فرهنگیان زحمتکش و پرتلاش شهرستان عسلویه تبریک گفتند متن پیام این دو مسئول بدین شرح است:

 

متن پیام سید علیرضا ایاز سنگی فرد مدیر آموزش و پرورش عسلویه

به نام خدا

کسی گفت:چونی چنین رنج‌بر                                       به تعظیم استاد بیش از پدر؟

بگفتا:زد این نقش آب و گلم                                          وز آن تربیت یافت جان و دلم

از این شد تن من پذیرای جان                                         وز آن آمدم زندهٔ جاودان

درود بر همکاران محترم، در آستانه ی روز و هفته ی گرامیداشت مقام معلم قرار گرفته ایم، شایسته است این روز فرخنده را به تمامی همکاران سخت کوشم که از جانشان مایه گذاشته اند و در سنگر علم و دانش برای آبادانی و شکوفایی فرزندان این مرز و بوم تلاش می کنند، تبریک و تهنیت عرض نمایم.

در روزگار فعلی ما، شان و منزلت معلم بسیار تنزل یافته است، جوانان و نوجوانان ما به جای اینکه معلم الگوی آنان باشد، از هنرمندان و سایر گروههای اجتماعی الگوپذیری دارند. بی شک  همه می دانیم که جامعه ای که نتواند الگوهای شایسته و بایسته خود را که از فیلترهای متعدد گذشته و تعهد و تخصص شان به اثبات رسیده است حفظ نماید، در دراز مدت بیش از همه آسیب خواهد دید، امیدوارم همه تلاش کنند تا معلمان به جایگاه واقعی خود در جامعه دست یابند.

سید علیرضا ایاز سنگی فرد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان عسلویه

متن پیام تبریک روز معلم غلامپور معاون آموزش وپرورش عسلویه

به نام خدا

روز معلم، تداعي گر بهترين جلوه از انوار خداوندي يعني مقام معلمي است، روز ارج نهادن به مقام و جايگاه رفیع معلم است. روز عاشقانه به تصوير كشيدن بندگي، تواضع و فروتني در مقابل اول معلم خلقت يعني خداوند عالميان  و كرنش در مقابل پيامبران راستين و ائمه اطهار (ع) است كه معلمان بشریت اند.

روز معلم، روز تجليل از جلوه هاي عشق، ايثار و فداكاري است، روز تجليل از عزيزاني است كه ارشاد و راهنمايي ديگران را به بهاي سوختن خود خريده اند، فرشتگاني كه مي سوزند تا ديگران بمانند، مي روند تا ديگران را به جاودانگي و كمال واقعي رهنمون شوند.

اينجانب ضمن گرامي داشت ياد و خاطره شهيد مطهری و با درود به ارواح طيّبه شهداي فرهنگي و دانش آموز، اين روز را به همه طلايه داران عرصه تعليم و تربيت و افسران جبهه جنگ نرم، عزيزان پيش كسوت و اساتيد و همكاران ارجمند و پرتلاشم تبريك عرض نموده و از خداوند متعال، موفقیت و سربلندی آنان از خداوند منان خواستارم.

حسین غلامپور

معاون آموزش و نوآوری آموزش و پرورش شهرستان عسلویه

 

[کد خبر:AJ3305]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب