آینه جم: در آیینی با حضور مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان کشور و دیگر مسئولان، دفتر نمایندگی این صندوق در بوشهر افتتاح شد.

به گزارش «آینه جم» به نقل از خلیج فارس؛ مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان کشور در این آیین گفت: این صندوق یک موسسه اقتصادی است که برای کمک به معیشت فرهنگیان راه اندازی شده است.

شهاب الدین غندالی افزود: آموزش و پرورش یکی از ارکان اصلی جمهوری اسلامی است که تاکنون نتوانسته ایم وظیفه خود را در قبال قشر زحمتکش فرهنگیان وظیفه خود را ادا کنیم.

وی اظهارکرد: این صندوق می تواند مکانی برای کاهش دغدغه های فرهنگیان باشد که باید دراستانها از ظرفیت های اقتصادی آن درهر استان استفاده شود.

غندالی اضافه کرد: ماموریت این صندوق سود سازی است ودفاتر این صندوق در استانها با برنامه ریزی ودر نظر داشتن دینداری می توانند فعالیت های اقتصادی مطلوب داشته باشند.

وی ادامه داد: هم اینک یک میلیون و800 هزار فرهنگی در کشور فعال هستند که اگر آورده های خود را در این صندوق ذخیره کنند، می تواند در زمینه ارائه خدمات به این قشر موثر باشد.

غندالی بیان کرد: 900 هزار نفر از سراسر کشور عضو این صندوق هستند که با برنامه ریزی های متناسب از دفاتر استانها می توانیم به یک ظرفیت اقتصادی مناسب دست پیدا کنیم.

دراین آئین مسعود شکوهی به عنوان مدیر دفتر نمایندگی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان بوشهر معرفی شد.

شکوهی از فرهنگیان بوشهر است که سابقه ریاست شورای سوم شهر بوشهر و معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش در دولت اصلاحات را دارد.

[کد خبر:AJ10588]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب