آینه جم؛ نماینده مردم دشتستان در مجلس نهم شورای اسلامی در آستانه برگزاری انتخابات مجلس دهم بیانیه مهمی صادر کرد. به گزارش  آینه جم؛  در بیانیه حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی نژاد آمده است:

منت خدای را که دهنده بی مزد است و مشیت و تقدیر بشر را آنگونه که صلاح اوست رقم می زند و در طول حیات هر انسان او را می آزماید و بشارت را به صابران وعده داده است.

زان یار دلنوازم شکریست با شکایت         گر نکته دان عشقی بشنو تو این حکایت
بی‌مزد بود و منت هر خدمتی که کردم         یا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت

اکنون که در آستانه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، توفیق خدمتگزاری دوباره شما مردم فهیم دشتستان از اینجانب سلب شده است ، صحنه خدمت رسانی در خانه ملت را به شخص دیگری واگذار می کنم و با اطاعت محض از قانون و فرآیند قانونی حاکم بر نظام و ولی فقیه، به عنوان عضوی از جامعه به انجام وظایف خود می پردازم.

مردم عزیز دشتستان؛
تیر ناجوانمردانه تهمت و هتاکی و تخریب در حالی توسط مافیای ثروت و زر و زور و تزویر روانه تن رنجور این حقیر شد که بنده این همه ظلم و ستم به خود را دلیلی بر موفقیت و پیروزی ام در مدت چهار سال خادمی شما مردم بزرگ و فهیم دشتستان می دانم.

همچنانکه بلافاصله پس از پیروزی در انتخابات مجلس نهم در جوارِ گلزار شهدای برازجان با امام شهیدان، مقام عظمای ولایت و شهدای گلگون کفن اسلام پیمان بسته بودم ذره ای از حق و حقوق مظلومان و محرومان کشور، استان و به ویژه مردم بزرگ دشتستان کوتاهی ننمایم، اکنون نیز خرسندم که پافشاری بر حقوق مظلومین، مافیای قدرت و ثروت را بر آن داشت تا با انواع تهمت ها و تخریب ها بنده را مورد لطف و عنایت خود قرار دهند!

در پیروزی بنده همین بس که در طول مدت بررسی صلاحیتم اکثریت خانواده های معظم و معزز شهدا، محرومان، مظلومان، نیازمندان، روستاییان و به طور کلی مستضعفین و محرومین با تماس های مکرر و ابراز نگرانی هایشان، خستگی چهار سال تلاش و کوشش شبانه روزی ام را از جسم و روحم خارج نمودند.

خوشحالم از این که بر عهدی که از ابتدا با محرومین و مستضعفین بسته ام پایبند بوده ام و هیچ گاه در طول این مدت از مسیر عدل و عدالت خارج نشده و هیچ گاه هم در مقابل مافیای قدرت و ثروت کوتاه نیامدم و امروز نیز ضمن مواجهه با انواع و اقسام تهمت ها، تخریب ها و هجمه ها هزینه های اعتقاداتم را می دهم.

دشتستانی های عزیز؛
آنچه امروز بنده را امیدوار نگه می دارد افشاشدن حقایق در آینده ای نه چندان دور است. آینده ای که خداوند آن را به مومنین وعده داده است.

قطعا دنیا برای هیچ کدام از ساکنین فعلی آن باقی نمانده و نخواهد ماند و تنها یاد و خاطره ای از مردمان تحت عنوان تاریخ که مبین واقعیات روزهای تلخ و شیرین گذشته است می ماند و کسانی که باید در مقابل آیندگان به سبب ظلم هایی که کرده اند و افتراهایی که بسته اند، پاسخگو باشند.

بی شک تاریخ سخت ترین انتقام گیرندگان است و بنده تمامی کسانی که در طول این مدت با روش های ناجوانمردانه و با استفاده از رانت های سیاسی و غیرسیاسی و همچنین پول های کثیف و آلوده به من افترا بسته و تهمت زده اند را به تاریخ واگذار می کنم و بر این عقیده ام که خداوند سبحان بهترین منتقم بوده و تنها اوست که می تواند فریادرس آه و ناله های آن دسته از یتیمان و مستمندانی باشد که در طول این مدت طی تماس های مکرر با اینجانب، بنده را شرمنده اشک های پاک و دعاهای خیرشان کرده اند.

بنده امروز خود را پیروزِ میدانِ مبارزه با جبهه زر و زور و تزویر می دانم زیرا ذره ای به بیت المال دست درازی نکرده و به همین دلیل کسانی که نتوانستند در پرونده کاری ام سرِسوزنی انحرافات مالی بگیرند با انواع تهمت ها و افتراهای واهی به نبردِ با جبهه حق آمدند و من نیز خوشحال و خرسندم از این که مزدِ تلاش ها، کوشش ها و پافشاری بر اعتقاداتم در مسیر حق را امروز با دعاها، اشک ها و ناله های طبقه مظلوم جامعه و مستضعفین می گیرم زیرا اعتقاد دارم این نگرانی ها نه از بابت پست و مقام و ثروت بلکه از رویِ اخلاص و خلوص نیت است.

مردم عزیز و فهیم دشتستان؛
بنده از همین جا اعلام می کنم چه در سنگر مجلس باشم و چه نباشم ثابت قدم تر از گذشته در مسیر حق و حقیقت و عدالت خواهی گام برداشته و همچنانکه تاکنون اثبات کرده ام در دفاع از انقلاب، ولایت فقیه و ارزش ها ذره ای کوتاهی ننمایم و به شما نیز وعده می دهم بیش از گذشته به دغدغه ای که سال هاست بر رفع آن کوشیده ام چون امر مهم ولازم جنبش عدالت خواهی ،مطالبه گری و جهاد خدمت رسانی خواهم پرداخت.

در پایان اعلام می دارم بنده شعور و آگاهی مردم دشتستان را فراتر از آن می دانم که شخص یا اشخاصی برای آن ها تصمیم گیری نمایند زیرا دشتستانی را پیش قراول زمان سنجی و اخذ تصمیمات صحیح در برهه های حساس زمانی می دانم لذا به حکم وظیفه، شرکت در انتخابات را برای هر ایرانی مسلمان فرض و واجب دانسته و حضور حداکثری در این آوردگاه را کمک به استحکام پایه های نظام می دانم که امری ضروری و واجب است.

از نظر اینجانب بهترین پارامترها در شناخت اصولگرای واقعی آیتم های مدنظر مقام معظم رهبری برای انتخاب نماینده اصلح می باشد ولی تاکید می کنم که اصولگرایی به موضع گیری های حساس در برهه های زمانی می باشد نه به بیانیه و اطلاعیه های ساختگی در زمان های خاص.

صد بار لب گشودم و بیرون نریختم/خون ها که موج می زند از سینه تا لبم

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
سید مهدی موسوی نژاد
نماینده مردم شریف شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی
94.12.05
منبع: تکلیف
[کد خبر:AJ13385]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب