آینه جم: هفته چهارم رقابتهای لیگ دسته اول کشور با برگزاری 9 دیدار در شهرهای مختلف کشورمان برگزار می شود که در یکی از حساسترین بازی تیم فوتبال پارس جنوبی جم از مهمان خود خونه به خونه بابل پذیرایی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری " آینه جم" ، هفته چهارم رقابتهای لیگ دسته اول کشور با برگزاری 9 دیدار در شهرهای مختلف کشورمان برگزار می شود که در یکی از حساسترین بازی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در ورزشگاه تختی این شهر از مهمان خود خونه به خونه بابل پذیرایی خواهد کرد.

دو تیم 7 امتیازی جدول در حالی پا به این میدان می گذارند که بازی قبل خود را با تساوی به پایان رسانده اند و در صدد برد در بازی این هفته خود هستند که البته باید تساوی جمی ها را شیرین تر از بابلی ها بدانیم زیرا آنها در اراک تیم خوب آلومینیوم را با تساوی بدون گل متوقف کردند ولی خونه به خونه در خانه و البته در مقابل تیم مدعی بادران با تساوی دو بر دو متوقف شد تا در این بازی فقط به فکر برد باشد و باخت یا حتی تساوی ممکن است آنها را تا حدودی از صدر جدول به دور کند و پارس جنوبی نیز فقط بدنبال سه امتیاز این بازی است تا روند رو جلو خود را حفظ نماید که این باعث حساس تر شدن این بازی خواهد شد.

وجه مشترک:

دو تیم از تیم های هستند که با سرمایه گذاری و هزینه های خوب در این رشته ورزشی خصوصاً در تیم های پایه خود حداقل دغدغه مالی ندارند و بازیکنان این دو تیم فقط به فکر ارائه بازی تماشاگر پسند البته با ارائه اصول بازی جوانمردانه هستند.

نقطه قوت پارس جنوبی:

شاید مهمترین نقطه قوت شاگردان مهدی تارتار در خط دفاعی این تیم باشد که در سه هفته گذشته از بازیهای لیگ یک این تیم بدون گل خورده به عنوان بهترین خط دفاعی لیگ لقب گرفته است جایی که حضور بازیکنانی همچو: اصغر نصیری، محمود خمیسی، حسین پورامینی و میثم آقایی با تجربه هر کدام یک وزنه قابل اعتماد در این خط محسوب می شوند که البته آنها کار سختی در مقابل خط حمله خونه به خونه دارند که تا اینجای کار 5 گل زده در کارنامه دارد.

دومین نقطه قوت پارسی ها در این بازی میزبانی آنهاست که در خانه از حمایت تماشاگران خودی برخوردار هستند و کسب سه امتیاز می تواند آنها را درصورت توقف بالانشینان صدرنشین کند.

شاید یکی از نگرانی ها تارتار در هفته های اخیر و این بازی خط حمله کند این تیم باشد که در سه بازی قبل فقط توانسته اند دو بار دروازه حریفان را باز کنند که یک گل آن از روی نقطه پنالتی بوده است.

قابل ذکر پارس جنوبی جم با هفت امتیاز و بخاطر تفاضل گل کمتر در مکان چهارم جدول رده بندی قرار دارد.


نقطه قوت خونه به خونه:

شاید یکی از مهمترین نقطه قوت بابلی ها حضور بازیکنان با تجربه این تیم باشد که در چنین میدانهای نیاز مبرم یک تیم می باشد بازیکنان بزرگی همچو: حنیف عمران زاده، مازیار زارع، پژمان نوری ،محمد غلامی و....که در از این حیث آنها از رقیب خود پیشی گرفته اند.

یکی دیگر از نقاط قوت شاگردان مرزبان نسبت به حریف خود را در خط حمله این تیم باید بدانیم که با 5 گل زده نشان از خط حمله قوی این تیم دارد جایی که حضور مهاجم باتجربه ای همچو محمدغلامی به چشم میخورد که البته کار سختی با بهترین خط دفاع لیگ تا اینجای کار دارند.

نا گفته نماند که بابلی ها در خط دفاعی هم عملکرد خوبی داشتند و در سه بازی قبل خود فقط دو گل خورده داشته اند که می تواند آمار خوبی برای آنها باشد.

شاگردان مرزبان با 7 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی لیگ یک قرار دارند.


قابل ذکر است که قضاوت این بازی حساس را آقایان : پیروز سیف الله پور به کمکهای محمد رضا امینی و فرهاد مروجی بر عهده دارند که داور چهارم این دیدار جواد رحیم زاده می باشد و ناظر داوری این دیدار هم آقای سعید بطحائی می باشد.


***دی اسپورت

[کد خبر:AJ17696]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب