آينه جم ؛ در ششمین روز از بزرگداشت هفته دولت 24 پروژه عمرانی روز یکشنبه در آیینی با حضور استاندار بوشهر و مسئولان محلی در شهرستان کنگان افتتاح و اجرایی شد. به گزارش آينه جم ؛ استاندار بوشهر، در این آیین گفت: خدمت رسانی به مردم از مهم ترین وظایف مسئولان و متولیان امور است و همه باید در این مسیر نهایت توان و ظرفیت موجود را به کار ببندیم.
مصطفی سالاری افزود: کیفیت بخشیدن به ارایه خدمت رسانی در استان بوشهر مهم ترین اولویت ماست .
وی یادآور شد: تکمیل پروژه های نیمه تمام در استان در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با تامین اعتبارات مورد نیاز در کمترین زمان تکمیل و راه اندازی شوند.
استاندار بوشهر اضافه کرد:در هفته دولت امسال در شهرستان های این استان شاهد افتتاح و کلنگ زنی پروژه های مختلف عمرانی هستیم و حجم و ارزش پروژه ها نسبت به سنوات گذشته رشد محسوسی داشته است.
فرماندار کنگان نیز گفت: در آیین امروز 16پروژه با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی 8 پروژه با اعتباری معادل 87 میلیارد ریال شروع شد.
عبدالنبی یوسفی اظهار داشت: تلاش های بسیار خوبی به منظور توسعه زیرساخت ها در شهرستان کنگان صورت گرفته است و شاهد افتتاح و اجرای پروژه های خوبی در هفته دولت هستیم.
وی افزود: صنعت برای شهرستان کنگان خیر و برکاتی داشته و گام های خوبی در این خصوص برداشته شده است ولی این صنعت عظیم نفت و گاز، پالایشگاه ها، فازهای پارس جنوبی و پتروشیمی های مستقر در منطقه آسیب های اجتماعی زیادی را نیز برای مردم در بر داشته اند.
فرماندار کنگان ادامه داد: انتظار می رود شرکت های فعال در این صنایع با داشتن پیوست های فرهنگی و اجتماعی به تقویت زیرساخت های شهرستان در این حوزه کمک کنند./ايرنا

[کد خبر:AJ17769]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب