000008I4A0027.jpg

آینه جم؛ فرماندار جم در نشست شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه  گره گشایی از کار مردم وظیفه مسؤولان است تاکید کرد: ما مسؤولان اگر نتوانیم مشکل مردم را حل کنیم می‌توانیم با احترام، ادب و متانت پاسخگوی مردم باشیم.

 به گزارش آینه جم، فتح الله نوروزی  تاکید کرد: برخی مراجعه کنندگان می‌گویند در برخی از ادارات شهرستان جم به جای تکریم، تهدید می‌شویم و این موضوع به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

نوروزی در دیگر سخنان خود به موضوع سرشماری عمومی نفوس و مسکن پرداخت و با تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه سرشماری در توسعه همه جانبه شهرستان اظهار داشت: ملاک اصلی در اجرای سرشماری قانون است و همه ماموران باید با جدیت و دقت بالا به این مهم بپردازند.

رئیس شورای اداری شهرستان جم تصریح کرد: مسؤولان همراه با ماموران سرشماری در راستای اجرای مطلوب سرشماری در روستاها، هماهنگی لازم با بخشداران، شوراها و دهیاران انجام دهند تا هیچ خانواری ثبت نشده باقی نماند.

رئیس ستاد سرشماری نفوس و مسکن جم با تقدیر از کسانی که تاکنون در این طرح مشارکت داشته‌اند با تاکید بر اهمیت سرشماری در برنامه ریزی و تصمیم گیری‌های کشور تصریح کرد: همه مردم باید سرشماری را به عنوان یکی از محورهای مهم توسعه شهر و روستا جدی بگیرند و در این طرح ملی مشارکت کنند.

وی با ابراز خرسندی از تلاش‌ها و همراهی و همدلی‌های مسؤولان شهرستان جم برای رفع مشکلات شهرستان ابراز داشت: ادارات شهرستان جم سهم خود از اعتبارات ملی با پیگیری مستمر، بیشتر کنند.

نوروزی با بیان اینکه دولت نگاه ویژه‌ای به امر بهداشت و سلامت مردم دارد تاکید کرد: مردم در طرح‌های رایگان سنجش سلامت شرکت کنند.

وی افزود: دولت نگاه ویژه‌ای به حوزه سلامت دارد و در شهرستان جم باید از این نگاه بیشترین استفاده را کنیم.

[کد خبر:AJ18602]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب