آینه جم: پیام تبریک رئیس برنامه‌ریزی و نظارت بر عملکرد کمیته های استان بوشهر و هیئت‌های بدنسازی شهرستان‌ها به مناسبت هفته تربیت بدنی

محمدجواد فرهنگ دوست در پیامی فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزشی را به اهالی ورزش بخصوص جامعه بزرگ و بدنسازی و پاورلیفتینگ تبریک گفت.
ورزش آهنگ موزون سلامتي، نماد قدرت، همت، صلابت، ايستادگي و ارزش‌هاي والاي انساني است و بدون شك يكي از محورهاي اساسي دستيابي به توسعه پايدار جوامع به حساب مي‌آيد. سلامتي و نشاط عمومي كه خود توليد ارزشمند پرداختن به ورزش است موجب ايجاد فضايي صميمي در بين آحاد مختلف مردم شده و توان و روحيه آنان را در زمينه هاي مختلف كاري، اجتماعی و امور شخصي مضاعف مي نمايد.
بدينوسيله از صميم قلب از همّت بلند و تلاشهاي مؤثر تمامي همكاران خدوم حوزه هاي مختلف مجموعه بزرگ خانواده ورزش و جوانان استان بخصوص جامعه سر افراز بدنسازی و پاورلیفتینگ كه نقش مهمي در دستيابي به توفيقات مختلف ورزشي در عرصه هاي گوناگون استانی، کشوری و آسیایی ايفا نموده و جهادگونه از جان و دل تلاش كردند تقدير و تشكر نموده و هفته تربيت‌بدني و ورزش را به تمامي اين عزيزان همچنين ورزشكاران و قهرمانان، پيشكسوتان، داوران و مربيان، رؤسا، دبيران و نواب رئيس کمیته‌های استان بوشهر و هيئت‌هاي بدنسازی شهرستان‌ها تبريك عرض نموده، از درگاه خداوند منّان سلامتي، بهروزي مسئلت مي نمايم.

 

محمدجواد فرهنگ دوست

[کد خبر:AJ18625]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب