آينه جم - رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی از استقرار یک دستگاه ام.آر.آی در گناوه برای خدمات‌رسانی به مناطق شمالی استان خبر داد.

به گزارش آينه جم؛ حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رفع مشکلات مربوط به حوزه سلامت یکی از دغدغه‌های اساسی مردم است و همواره شاهد بیان خواسته‌های مردم در این زمینه هستیم و ما نیز تلاش می‌کنیم که پیگیری‌های مستمری را در این زمینه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: هر فرصتی که داشته باشیم در بین مردم حاضر شده و با شندین نظرات مردم، مشکلات و نیازها را شناسایی و به صورت استانی و ملی برای رفع مشکلات عنوان شده تلاش می‌کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های گناوه، دیلم و بوشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه بخش سلامت در شمال استان بوشهر یکی از اولویت‌هایی بوده که از ابتدای پذیرش مسئولیت نمایندگی مردم به جد دنبال آن بوده‌ام.

وی خاطرنشان کرد: یک دستگاه سونوگرافی آلمانی چهار پورت و سه بعدی یعنی آخرین دست‌آورد علمی در زمینه سونوگرافی به زودی در شهرستان گناوه مستقر می‌شود تا خدمات لازم را به مردم ارائه کند.

خدری ادامه داد: یک دستگاه ام.آر.آی  پیشرفته و به‌روز نیز به‌زودی برای شمال استان بوشهر اختصاص می‌یابد که این دستگاه در گناوه نصب می‌شود و خدمات لازم را به مردم این شهرستان و شهرستان دیلم ارائه خواهد کرد.

وی از تلاش و پیگیری برای رفع کمبود پزشک متخصص در شمال استان خبر داد و افزود: به‌زودی پزشک‌های متخصص و فوق تخصص با گرایش‌های مختلف در شهرستان‌های دیلم و گناوه مستقر می‌شوند.

[کد خبر:AJ18634]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب