آینه جم : کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده ادامه فعالیت سامانه بارشی تا چند روز آینده در این استان است.

به گزارش « آینه جم »؛ پیام مساعدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: طی این مدت در برخی نقاط استان وقوع رگبارهای شدید باران به همراه رعدو برق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی یادآور شد: از ابتدای فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر تاکنون در شهرهای دیر، عسلویه، جم، بردخون و برازجان به ترتیب 89.2، 27.2، 40.1، 20، 2.1 میلی متر باران باریده است.

مساعدی گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری تا تمام ابری همراه با رگبار باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: در این مدت جهت وزش باد جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت 10 تا 30 کیلومتر در ساعت که در برخی از ساعت ها به بطور لحظه ای به 44 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.

مساعدی یادآور شد: ارتفاع موج در 24 ساعت آینده در قسمت های شمالی خلیج فارس 30 تا90 سانتیمترپیش بینی شده که در برخی از ساعت ها به 120 سانتیمتر نیز می رسد.

وی ادامه داد: در قسمتهای مرکزی و جنوبی خلیج فارس نیز ارتفاع 90 تا 180 سانتیمتر پیش بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: هم اکنون میزان دمای هوا در بوشهر 21 درجه سانتیگراد و میزان رطوبت آن 56 درصد است.

[کد خبر:AJ19331]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب