آينه جم: در آئینی با حضور قائم مقام وزیر کشور، عبدالکریم گراوند به عنوان معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر معرفی شد.

به گزارش« آينه جم»؛ گرواند اهل استان ایلام می باشد که سابقه فرمانداری این شهرستان و دهلران را در کارنامه داشته و پیش از حضور در بوشهر نیز معاون دفتر سیاسی وزارت کشور بوده است.

مردی از ایلام حکم معاون سیاسی استانداری بوشهر گرفت

معاون جدید سیاسی امنیتی استانداری بوشهر شنبه‌شب در آئین معارفه خود اظهار داشت: برای شتاب در توسعه دست همکاری به سوی همه مسئولان، روحانیت، ائمه جمعه ، نمایندگان ،اعضای شورای تامین، احزاب و تشکل های سیاسی و همه مردم دراز می کنم.

عبدالکریم گراوند افزود: باتوجه به اینکه معاون سیاسی استانداری بوشهر در دولت تدبیر و امید هستم ولاغیر برهمین اساس پیگیر تحقق شعارهای دولت در سرلوحه امور قرار خواهد داشت.

وی اضافه کرد: همچنین پیگیری برنامه های وزارت کشور و اجرای ماموریت های محوله استاندار بعنوان دیگر رسالت اینجانب در دوره خدمتی خواهد بود.

گراوند از حسن اعتماد استاندار و حسن نظر وزارت کشور در اعطای مسئولیت معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری بوشهر قدردانی کرد.

هیچ مراسمی در بوشهر لغو نشده است

استاندار بوشهر هم در این مراسم با بیان اینکه براساس وحدت و همدلی موجود در شورای تامین و قانونمداری احزاب و تشکل ها تاکنون هیچ سخنرانی و فعالیت سیاسی و فرهنگی در این استان لغو نشده، ادامه داد: تلاش شده مردم احساس امنیت واقعی داشته و مشکل خاصی نیز در این خصوص در استان بوشهر نداشته ایم.

سالاری از خدمات موثر فتح الله حقیقی معاون سابق استانداری بوشهر که اکنون معاون سیاسی استانداری البرز است قدردانی کرد و یادآورشد: تلاش های عباس جمشیدی که با حفظ سمت فرمانداری بوشهر به مدت چهار ماه بعنوان سرپرست معاونت سیاسی استانداری بوشهر با صداقت، شجاعت و وارستگی خدمات ارزنده‌ای در این مدت برای استان انجام داد نیز قابل ستایش است.

وی با اشاره به سوابق اجرایی عبدالکریم گراوند معاون جدید سیاسی ، اجتماعی و امنیتی استانداری بوشهرگفت:برای شتاب در توسعه استان لازم است روسای سازمان ها و مدیران دستگاههای اجرایی همکاری لازم را با معاون جدید داشته باشند.

[کد خبر:AJ19455]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب