آینه جم: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برای کنترل آلایندگی‌ها و آلودگی‌های زیست محیطی برنامه HSE از سوی وزارت نفت در منطقه پارس جنوبی ابلاغ و اجرایی شده است.

به گزارش «آینه جم» به نقل از تسنیم؛ معصومه ابتکار صبح امروز وارد فرودگاه بوشهر شد و مورد استقبال استاندار و مسئولان استان بوشهر قرار گرفت.

وی در بدو ورود در جمع خبرنگاران با بیان اینکه چهارمین بار است که وارد استان بوشهر می‌شوم اظهار داشت: هدف از این سفر ارزیابی اقدامات و عملکرد برنامه‌ها و مصوبات مختلف زیست‌ محیطی در استان بوشهر است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه دولت گام‌های موثری در بهبود شرایط زیست محیطی در استان بوشهر انجام داده است، تصریح کرد: منطقه پارس جنوبی یکی از مهمترین مناطق صنعتی است که برای کنترل آلایندگی‌ها و آلودگی‌های زیست‌محیطی برنامه‌های مهمی تدوین و اجرا شده است.

ابتکار از اجرای برنامه HSE در منطقه پارس جنوبی خبر داد و گفت: برای کنترل آلایندگی‌ها و آلودگی‌های زیست محیطی برنامه HSE از سوی وزارت نفت ابلاغ و اجرایی شده است.

وی با تأکید بر نشست مستقر برای کنترل آلایندگی‌های زیست محیطی در پارس جنوبی افزود: اجرای طرح کنترل آلایندگی، مدیریت صحیح پساب و هوا و تصمیم‌گیری‌های زیست محیطی مدنظر این سازمان است که همواره پیگیری می‌شود.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه نظارت و پایش زیست محیطی از وظایف مهم این سازمان است، افزود: نظارت پایش مستمر و کنترل آلایندگی‌ها و اجرای برنامه‌های زیست محیطی برای بهبود شرایط از رسالت‌های سازمان حفاظت محیط زیست است که امید می‌رود با مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد، دانشگاه‌ها و سمن‌ها بتوانیم شرایط بهتری در استان بوشهر به ویژه منطقه پارس جنوبی فراهم کنیم.

[کد خبر:AJ19495]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب