آينه جم: روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر در خصوص خبری درباره تغییر معاون پشتیبانی این اداره کل توضیحاتی به شرح زیر ارسال کرد.

در این جوابیه خطاب به مدیرمسئول « آينه جم » آمده:

یکم) معاون جدید توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش استان آقای سید عبدالکریم سیاسی نژاد دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت دولتی و  33 سال سابقه ی خدمت می باشد، بنابراین نام برده بازنشسته نمی باشد.

دوم) خانواده وی درشهر برازجان سکونت دارد و نه دراصفهان.

سوم) چنان که همگان می دانند  سرپرستی در سازمان، برای مدت محدود وکوتاه است و حضور آقای سیاسی نژاد به عنوان سرپرست آموزش و پرورش در عسلویه از همان ابتدا صرفاً برای همان دوره ی محدود بوده است و نه بیشتر.

چهارم) معاون توسعه منابع و پشتیبانی پیشین(آقای علیمراد کرمی) در دوره ی مدیرکلیِ جدید (آقای ناصر کرمی) دوبار و بنا به دلایل شخصی استعفا نموده بودند؛ بنابراین نامبرده برکنار نشده است. بعلاوه وی به مدت چهار سال عهده دار معاونت مذکور بوده اند و نه بیشتر.

پنجم) معاونان پیشین و رییس آموزش و پرورش شهرستان بوشهر به دلیل پایان یافتن دوره خدمت آنان و بازنشسته شدن(با سابقه خدمت بیش از 30 سال) و در عین حال دارابودن مدرک لیسانس، امکان ادامه کار در اداره - به لحاظ قانونی- نداشته اند.

 ششم) از آن پایگاه خبری انتظار دارد تا منابع خبری خود را به صورت مستند و مستدل انتخاب نماید؛ انتشار اخبار و اطلاعات مجعول و کذب، شایسته ی آن پایگاه وزین نمی باشد.

گفتنی است برای اطلاع افکار عمومی تصویر حکم کارگزینی آقای سیاسی نژاد (معاون پشتیبانی) به پیوست ارسال می گردد.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان برکنار شد/تعیین یک بازنشسته به عنوان سرپرست

[کد خبر:AJ19514]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب