آینه جم: مجموعه بزرگ ورزشی کنگان که به عنوان بزرگترین مجموعه ورزشی در جنوب استان بوشهر محسوب می‌شود، در آئینی با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش آینه جم؛ وزیر ورزش و جوانان صبح پنجشنبه در آئین افتتاح مجتمع بزرگ ورزشی کنگان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی را به صورت جدی در دستور کار داریم و در این راستا شاهد اجرای طرح‌های مختلف و متنوعی هستیم.

کنگان

مسعود سلطانی‌فر با اشاره به افتتاح مجموعه بزرگ ورزشی جنوب کشور در کنگان، خاطرنشان کرد: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی یکی از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان است.

فرماندار شهرستان کنگان با اشاره به اینکه این مجتمع ورزشی دارای مساحت سه هکتار است، گفت: این مجتمع ورزشی دارای سالن چند منظوره سرپوشیده هزار و ۵۰۰ نفری با تجهیزات کامل، سالن ورزش‌های رزمی، زمین فوتبال با چمن مصنوعی و خوابگاه ۱۲۰ نفر است.

عبدالنبی یوسفی افزود: این مجموعه ۱۷۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه داشته که یکی از پروژه‌های سفر رهبر معظم انقلاب در سال ۹۰ به این شهرستان بوده است.

وی ادامه داد: این شهرستان دارای بیش از چهار هزار ورزشکار سازمان یافته، حدود ۲۴ هیئت ورزشی و ۱۱ تیم در لیگ استانی است که آماده شرکت در مسابقات استانی هستند.

فرماندار شهرستان کنگان با بیان اینکه مجتمع ذکر شده دارای استاندارد جهانی است، اضافه کرد: با افتتاح این پروژه شهرستان کنگان آمادگی لازم برای میزبانی مسابقات فرا استانی، ملی و بین المللی خواهد بود.

http://s9.picofile.com/file/8277744250/ererereer.jpg

[کد خبر:AJ19549]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب