آینه جم: با گذشت حدود 109 روز از آغاز سال تحصیلی جدید، سرانجام توزیع شیر در مدارس و مهدکودک های دولتی استان آغاز شد.

به گزارش «آینه جم»؛ معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در آئین آغاز توزیع شیر که در عسلویه برگزار شد، گفت: امسال توزیع شیر رایگان مدرسه های استان بوشهر در دو مرحله اجرا می شود و اجرای مرحله دوم منوط به تامین و تخصیص اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه است.

عبدالکریم سیاسی نژاد در گفتنگو با ایرنا اضافه کرد: امسال 205هزار دانش آموز مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم دولتی و غیردولتی، پیش دبستانی های تحت پوشش مدرسه های دولتی و مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست زیرپوشش سازمان بهزیستی استان شیر دریافت می کنند.

سیاسی نژاد اضافه کرد: طبق برنامه ریزی ها، 10 میلیون پاکت شیر 200 سی سی برای 25 نوبت در هرمرحله (درمجموع 50 نوبت) در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش بوشهر گفت: برای اجرای طرح توزیع شیر رایگان در مدارس استان امسال حدود 5.8 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که مرحله اول با تامین اعتبار 2.9 میلیارد تومانی آغاز گردید.

وی یادآور شد: امسال تنها در شهرستان عسلویه به علت آلودگی هوا از زمان توزیع تا پایان به صورت روزانه شیر در بین دانش آموزان توزیع می شود و در بقیه شهرستانهای استان در روزهای زوج هفته توزیع شیر صورت می گیرد.

سیاسی نژاد گفت: شیر مدارس استان بوشهر امسال از شرکت لبنیات پاک پی شهرکرد و شرکت کازئیناک ایران تامین می شود.

[کد خبر:AJ20018]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب