آينه جم: مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان بوشهر گفت: انفجار مواد محترقه در بوشهر سبب سوختگی ۵۰ درصدی جوان ۲۳ ساله موتورسوار بوشهری شد.

به گزارش« آينه جم»؛ عبدالرحیم دادجو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه تمام اورژانس‌های امدادی در شهرهای استان بوشهر آماده باش هستند اظهار داشت: برای رسیدگی به حوادث و مصدومان ضمن راه‌اندازی 13 آمبولانس پیشرفته در شهرهای استان بوشهر یک اتوبوس آمبولانس آماده خدمات رسانی است.

وی با اشاره به اینکه 48 پایگاه اورژانس در استان بوشهر فعالیت می‌کند افزود:  علاوه بر راه‌‌اندازی 13 آمبولانس و اتوبوس آمبولانس 48 پایگاه  اورژانس جاده‌ای، شهری، پایگاه سلامت و یک بالگرد آماده خدمات رسانی به مردم است.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان بوشهر با اشاره به آماده‌باش بودن تمام تیم‌های امدادی برای رسیدگی به حادثه دیدگان در چهارشنبه آخر سال افزود:  مردم استان بوشهربه هشدارهای ارائه شده توجه کردند و در چهاشنبه آخر سال امشب تاکنون یک مورد حادثه گزارش شده است.

دادجو با اشاره به اینکه یک موتورسوار بوشهری در اثر انفجار مواد محترقه حادثه دید تصریح کرد: انفجار مواد محترقه در بوشهر سبب سوختگی 50 درصدی جوان 23 ساله موتورسوار بوشهری شد.

وی افزود: این جوان در هنگام تردد از خیابان اصلی شهر بوشهر  با انفجار مواد محترقه‌ در دست،  با یک دستگاه خودرو  سواری برخورد می‌کند.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان بوشهر با اشاره به اینکه تیم پزشکی و پرستاران بخش اورژانس با حضور به موقع  وی را از مرگ حتمی نجات دادند بیان کرد: بر اثر این حادثه ضمن  سوختگی سروگردن، دستگاه تنفسی و بدن  موتور سوار،سبب شکستگی  در پای مصدوم می‌شود که میزان سوختگی این حادثه 50 درصد اعلام شده است.

دادجو از خانواده‌ها خواست مراقب فرزندان خود باشند تا دست به کارهای خطرناک نزنند و درصورت بروز هر گونه حادثه به سرعت با 115 تماس بگیرند تا امدادگران به یاری آنان بشتابند.

[کد خبر:AJ20843]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب