آینه جم: استاندار بوشهر گفت: نظر مسئولان ذیربط در زمینه تبدیل سیراف به بخش مثبت است و در زمان حاضر این طرح در سازمان برنامه و بودجه در دست بررسی است و مشکل خاصی هم وجود ندارد.

به گزارش آینه جم؛ مصطفی سالاری روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی توسعه شهر سیراف با اشاره به تدوین کتاب مربوط به مسائل و مشکلات توسعه شهرها و بخشهای استان افزود: این کتاب برای بودجه ریزی سال آینده، بیان مسائل مهم در سفر وزیران، تعریف پروژه‌های مهم استانی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی بیان کرد: نشست های توسعه ای سند راهنما و راهبردی در مسیر توسعه استان است و حتی برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری خللی در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم ایجاد نمی کند.

استاندار بوشهر با اشاره به قدمت تاریخی سیراف گفت: شهر تاریخی سیراف با وجود همه افتخاری که برای استان به دنبال دارد دارای محدودیت ها و مشکلاتی است که باید حل شود.

وی با تقدیر از سرعت انجام کارها از سوی شهرداری سیراف بر ضرورت تقویت درس خواندن، آموزش و تحصیل فرزندان، ایجاد انگیزه و ترغیب دانش آموزان در این منطقه تاکید کرد.

سالاری بیان کرد: با توجه به اینکه مشاور تحصیلی به تعداد کافی در استان بوشهر وجود ندارد، در طرح تقویت بنیه علمی باید مشاور تحصیلی تربیت شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تجهیز و ساماندهی درمانگاه سیراف انجام می ‌شود، گفت: ارتقای توان مدیریت نیروهای بومی در صنایع نفت و گاز ضروری است.

وی در ارتباط با تاسیس موسسه آموزش متقاضیان کار در سیراف گفت: در صورت تاسیس موسسه با کیفیت، از آن حمایت می شود.

استاندار بوشهر همچنین با تاکید بر ضرورت تامین تجهیزات و نیازمندی های کتابخانه ساخته شده در سیراف گفت: در صورت وجود فضای مناسب، از راه اندازی ورزشهای ساحلی در ساحل سیراف حمایت می شود.

[کد خبر:AJ20846]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب