000002411173.jpg

آینه جم - نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی از سرمایه‌گذاران خارجی برای ساخت باند دوم اتوبان جم – فیروزآباد، دعوت کرد.

به گزارش آینه جم،  با دعوت نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی از سرمایه‌گذاران خارجی برای ساخت باند دوم اتوبان جم – فروزآباد، در همین راستا به همراه جمعی از نمایندگان شرکت ترک و مسئولان جم و فیروزآباد از این مسیر بازدید کردند.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی صبح جمعه با اشاره به اهمیت ساخت باند دوم این اتوبان گفت: راه اصلی ارتباط جنوب استان بوشهر و غرب استان هرمزگان به استان فارس و راه‌های اصلی کشور از طریق این مسیر است و باید باند دوم آن ساخته شود.

سکینه الماسی در این باره با اشاره گفت: بودجه‌های قطره‌چکانی دولت نه تنها کمکی به پیشرفت پروژه نمی‌کند بلکه گاهی باعث هدررفت بیت‌المال نیز می‌شود. ۱۷ کیلومتر از طول مسیر باند دوم اتوبان جم فیروزآباد در استان بوشهر و مابقی در استان فارس واقع شده است و باید برای ساخت آن اهتمام کنیم.

موافقت وزیر راه برای  سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در باند دوم

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جلسه‌ای در این خصوص با وزیر راه و شهرسازی برگزار شده است گفت: وزیر راه موافقت خود را اعلام کرده‌اند که بخش خصوصی وارد سرمایه‌گذاری در این پروژه شود و دستورات لازم را نیز داده‌اند و امیدواریم بتوانیم سرمایه‌گذاران ملی و بین‌المللی را برای حضور در حوزه انتخابیه ترغیب و قانع کنیم.

الماسی با بیان اینکه تاکنون حوادث جاده‌ای در این مسیر باعث بروز خسارات جانی و مالی بسیاری برای مردم شده است ادامه داد: بار سنگین ترافیکی و نامناسب بودن مسیر، خانواده‌های زیادی را عزادار کرده و خسارات مالی زیادی برای مردم داشته است که باید چاره‌ای برای آن اندیشیده شود.

این نماینده مجلس از بازنگری در نقشه‌های قبلی این پروژه خبر داد و گفت: از وزارت راه خواسته‌ایم تا با تهیه‌ی نقشه‌های جدید ضمن کاهش مسیر، نقاط حادثه خیز باند دوم، قبل از ساخت حذف شوند.

[کد خبر:AJ20855]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # علی بابایی 1395-12-30 07:54
درود بر شیر زن خطه جنوب قطعا اجرای این پروژه گام موثری در توسعه شهرستان خواهد بود وسلامت مردم تضمین میگردد پایدار باشید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب