آینه جم: رئیس پلیس استان بوشهر گفت: با تلاش شبانه‌روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر از یک دستگاه کامیون در شهرستان عسلویه ۷۹ کیلوگرم تریاک کشف شد.

به گزارش آینه جم: سردار حیدر عباس‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فعالیت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر افزایش یافته است اظهار داشت: افزایش گشت‌‌های پلیس به صورت محسوس و نامحسوس از آن جمله است.

وی با بیان اینکه هیچ نقطه‌ای از استان بوشهر  برای قاچاقچیان امن نیست، تاکید کرد: با تشکیل کمیته‌ها و ستادهای مبارزه با قاچاق  تمامی نقاط این استان  تحت رصد عملیاتی پلیس قرار دارد به‌گونه‌ای که  استان بوشهر برای قاچاقچیان ناامن شده است.

رئیس پلیس  استان بوشهر از کشف 79 کیلو گرم تریاک در شهرستان عسلویه خبرداد و افزود: با تلاش شبانه‌روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر از یک دستگاه کامیون در شهرستان عسلویه 79 کیلوگرم تریاک کشف شد.

عباس‌زاده با اشاره به جزئیات کشف این میزان مواد مخدر خاطر نشان کرد:  ماموران ایستگاه بازرسی شهید »مصطفی خمینی» شهرستان عسلویه این کامیون را در محور مواصلاتی بندرعباس به بوشهر متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه مواد مخدر یاد شده به طرز ماهرانه جاسازی شده بود گفت: مواد مخدر کشف شده در قسمت کابین جلو زیر تخت خواب راننده به طور ماهرانه جاسازی شده بود.

رئیس پلیس  استان بوشهر از دستگیری یک متهم خبر دادو افزود:  راننده خودرو حامل مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه مواد کشف شده برای بررسی و تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان عسلویه قرار گرفت.

[کد خبر:AJ21349]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب