آينه جم؛ يک باشگاه ليگ يکي، گزارشي محرمانه درباره استفاده يکي از تيم‌هاي شناخته شده اين مسابقات از جادوگر به سازمان ليگ فوتبال ايران ارسال کرده است.

به گزارش " آينه جم"، هفته گذشته بود که در گزارشي به جزئيات ورود کميته اخلاق فدراسيون فوتبال به پرونده جادوگري در فوتبال ايران پرداختيم.
ارکان قضايي فوتبال کشور با تحقيقات و برگزاري جلسات مختلف در ماه‌هاي اخير توانسته‌اند جريان‌هاي اصلي مرتبط با بحث سحر و جادو را شناسايي کنند. به اين ترتيب در آينده‌اي نه چندان دور با کمک مراجع قضايي رسيدگي به پرونده تخلفات افراد موسوم به جادوگر و فوتبالي‌هايي که به آنها مراجعه مي‌کنند رسيدگي خواهد شد.
البته تحقيقات کميته اخلاق درباره اين پرونده هم‌چنان ادامه دارد. يک منبع موثق خبري به خبرنگار ورزشي ميزان اطلاع داد که هفته گذشته هم مديران يک باشگاه ليگ يکي،‌ به ارتباط عوامل يکي از تيم‌هاي شناخته شده ليگ دسته اول فوتبال ايران با سحر و جادو اعتراض کرده‌‌اند و با ارسال گزارشي از اتفاقات ورزشگاه محل برگزاري مسابقه و برخي مستندات خواهان ورود بالاترين رکن قضايي فوتبال ايران به پرونده شده‌‌اند.
گفته مي‌شود در گزارش اين باشگاه ليگ يکي به خالي کردن محتويات مايع چند بطري درون دروازه‌ در هر دو نيمه و حضور فردي مشکوک پشت دروازه آنها اشاره مستقيم شده است!
طبيعتا اهميت اين موضوع به قدري است که کميته اخلاق فدراسيون به صورتي کاملا محرمانه مثل ساير گزارش‌ها به قضيه ورود خواهد کرد و بايد ديد در نهايت نتايج اين پرونده جنجالي در فوتبال ايران چه خواهد بود.
گفتني است در هفته‌هاي گذشته مربيان زيادي که در ليگ دسته يک فعاليت دارند نسبت به استفاده برخي تيم‌ها از جادوگر در مصاحبه‌ةاي خود افشاگري‌هايي داشته‌اند!

[کد خبر:AJ21364]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب