آینه جم: در آئینی با حضور وزیر ورزش و جوانان و مسئولان استان بوشهر، مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری شهید سردار نادر مهدوی بوشهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش آینه جم، وزیر ورزش و جوانان عصر دوشنبه در آئین افتتاح مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری شهید سردار نادر مهدوی بوشهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی یکی از اولویت‌های تدبیر و امید بوده و در استان بوشهر نیز شاهد اقدامات بسیار خوبی هستیم.

ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر

مسعود سلطانی‌فرد اضافه کرد: در استان بوشهر نیز شاهد اقدامات بسیار خوبی در حوزه توسعه ورزشی هستیم و با تلاش و پیگیری مدیریت این استان این طرح‌ها یکی پس از دیگری افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید مهدوی بوشهر یکی از خواسته‌های بحق مردم این استان بوده است و دولت نیز تلاش ویژه‌ای برای تکمیل و بهره برداری از این ورزشگاه داشته است.

این مجموعه ورزشی ۱۸ هکتاری با زیربنای استادیوم به مساحت ۳۶ هزار مترمربع، دارای زمین چمن استاندارد طبیعی، پیست تارتان ۸ خطه، دکل‌های روشنایی ۱۲۰۰ لوکس و اسکوربردی به مساحت ۴۰ مترمربع است.

از دیگر امکانات ورزشگاه ۱۵ هزارنفری بوشهر می‌توان به سونای خشک، اتاق بدنسازی، ساختمان اداری، پارکینگ و همچنین فضاهای مخصوص تماشاگران و مهمانان ویژه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از سرمایه‌گذاری ۴۸ میلیارد تومانی برای ساخت این ورزشگاه خبر داد و گفت: برای ساخت این ورزشگاه ۳۶ میلیارد تومان از منابع ملی و ۱۲ میلیارد تومان از اعتبارات استانی هزینه شده است.

احمد بهروزیان‌فرد با اشاره به افتتاح دومین پیست اسکیت بین‌المللی کشور در بوشهر افزود: پیست بین‌المللی اسکیت بوشهر که بعد از پیست ورزشگاه آزادی دومین پیست بین‌المللی اسکیت کشور است در سه ابعاد ۲۰۰، ۴۰۰، ۲۰۰۰ متر به همراه پیست حرکات نمایشی در ورزشگاه شهید نادر مهدوی به بهره‌برداری می‌رسد.

عملیات اجرایی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر از ۱۲ سال پیش آغاز شده است.

[کد خبر:AJ21666]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب