https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1395/08/15/139508151343205179111354.jpg آینه جم: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با افزایش اعتبارات استان‌های نفت‌خیز از ۲ به ۳ درصد سهم اعتباری استان بوشهر از این محل امسال افزایش سه برابری یافت.

به گزارش آینه جم:محمدباقر سعادت بعدازظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر  با بیان اینکه ملت ایران در انتخابات 29 اردیبهشت خوش درخشید اظهار داشت: با حضور حماسی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی نشان داده شد که ترفندهای بدخواهان نظام بی اثر است.

وی با قدردانی از هوشیاری ملت ایران در عرصه انتخابات 29 اردیبهشت افزود: هر چند بد اخلاقی‌هایی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری شاهد بودیم ولی این اتفاقات اثری در انتخاب رئیس جمهور منتحب حجت‌الاسلام حسن روحانی نداشت.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از مردم همیشه در صحنه استان بوشهر در عرصه انتخابات 29 اردیبهشت تاکید کرد: مردم همیشه در صحنه استان بوشهر با حضور حماسی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی برگ زرین دیگر بر کارنامه پرافتخار خود افزودند.

سعادت با اشاره اینکه اعتبارات عمرانی استان بوشهر امسال جهش قابل توجهی یافته است گفت: اعتبارات عمرانی استان بوشهر در بخش‌های مختلف افزایش یافته که تحول مهمی در اجراء و تکمیل پروژه‌های مختلف ایجاد می‌کند.

وی از افزایش سهم اعتباری استان بوشهر از محل اعتبارات نفتی مناطق نفت‌خیز خبرداد و خاطر نشان کرد: با افزایش اعتبارات  استان‌های نفت‌خیز از 2 به 3 درصد سهم اعتباری استان بوشهر از این محل امسال افزایش سه برابری یافت.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: توزیع اعتبارات عمرانی در شهرستان‌ها  بر اساس شاخص‌های هدف که ترسیم شده به طور عادلانه توزیع می‌شود.

سعادت با تاکید بر در نظر نظر گرفتن شاخص‌های منطقی برای توزیع اعتبارات عمرانی در شهرستان‌های استان بوشهر گفت: جمعیت، مساحت، محرومیت و دیگر شاخص‌ها نقش مهمی در توزیع اعتبارات دارد ولی کوهستانی بودن شهرستان‌ها برای ارائه خدمات گوناگون باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تصریح کرد: در دولت یازدهم پروژه‌های قابل توجهی  در دشتستان اجراء  شد که انتظار می‌رود  پروژه‌های نیمه تمام امسال تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

[کد خبر:AJ22029]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب