«آینه جم»؛محل اختفاي كودك ربوده شده نيز در يكي از شهرهاي اطراف برازجان شناسايي و در حاليكه دست و پاي وي به شكل خشني بسته شده بود، آزاد، صحيح و سالم به خانواده اش تحويل داده شد و متهمین نیز به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش «آینه جم»؛ سردار حيدر عباس زاده در تشريح جزييات بيشتري از اين عمليات پليس اظهار داشت: بامداد پنجشنبه 25 خرداد فردي با مركز فوريت هاي پليس 110 تماس و از مفقودي پسربچه 5ساله اش در شهر برازجان خبرداد.

وي اضافه كرد: با حضور پليس در منزل فرد تماس گيرنده مشخص شد"سيف اله" فرزند يك تبعه افغانستان ساعتي قبل از منزل خارج و هنوز برنگشته است.

سردار عباس زاده تصريح كرد: پرونده اي در پليس آگاهي دشتستان تشكيل و كاراگاهان بررسي احتمالات و ابعاد مختلف حادثه را شروع كردند تا اينكه ساعتي بعد پدر كودك به پليس گفت، فردي در تماس با وي، از گروگان گرفتن پسرش خبر داده و گفته براي آزادي وي مبلغ يكصد ميليون تومان بايد پرداخت كنند.

اين مقام انتظامی با بيان اينكه اقدامات اطلاعاتي، رواني و عملیاتی پليس با كشف سرنخ هاي جديد موجب شناسایی و غافلگيري كودك ربايان شده بود خاطرنشان كرد: نهايتا در يك عمليات حساب شده و هماهنگ آدم ربايان در آخرين تماس خود با پدر كودك در حال مكالمه در شهر برازجان در محاصره پليس قرار گرفته و دستگير شدند.

وي با بیان اینکه متهمين به هويت" م،س" و"ح، م" ضمن اعتراف به كودك ربايي علت آن را اخاذي از پدر كودك عنوان كردند، ادامه داد: محل اختفاي كودك ربوده شده نيز در يكي از شهرهاي اطراف برازجان شناسايي، در حاليكه دست و پاي وي به شكل خشني بسته شده بود، آزاد، صحيح و سالم به خانواده اش تحويل داده شد و متهمین نیز به مرجع قضایی معرفی شدند.

[کد خبر:AJ22038]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب