«آینه جم» سرمربی پارس جنوبی جم اعتقاد دارد حالا که تیمش صدرنشین لیگ برتر شده، در ادامه نیز به رقابت با بالانشین ها ادامه می دهد.

به گزارش «آینه جم» مهدی تارتار گفت :درباره موفقیت های اخیر پارس جنوبی جم در لیگ برتر، احتمال ادامه صدرنشینی، رقابت با پرسپولیس، چالش های موجود و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

http://static2.tamasha.com/files/picture/thumb/01211839.jpg


خداراشکر صدرنشین شده ایم
شیرینی فوتبال به غیرقابل پیش بینی بودن آن است. خوشحالم تیم ما که توانسته درست عمل کند و زحمت بکشد، موفق بوده است. ما برای موفقیت تلاش زیادی انجام دادیم و خداراشکر که صدرنشین شده ایم. از بازیکنانم تشکر می کنم که در خدمت تیم هستند و برای موفقیت از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.


خودمان هم تصور نمی کردیم اینقدر امتیاز جمع کنیم
ما خودمان هم تصور نمی کردیم که به اندازه مدعی قهرمانی تا اینجای لیگ امتیاز جمع کنیم. در تاریخ فوتبال ایران چنین چیزی وجود ندارد که یک تیم در سال اول حضورش در لیگ برتر اینقدر امتیاز جمع کند. ما می دانستیم تیم خوبی داریم و از طرف دیگر اسکلت اصلی تیم مان را حفظ کردیم. بازیکنانی خوبی نیز به خدمت گرفتیم و به طور کلی تیم کاملی هستیم.


پارس جنوبی، برق شیراز نمی شود؟
ما کاری به گذشته و اتفاقاتش نداریم. به حرف و حدیث ها هم توجه نمی کنیم. بازی به بازی جلو می رویم و امیدوارم بتوانیم این روند خوب را حفظ کنیم. تیم ما تیم خوبی است و تاجایی که بتوانیم در کورس رقابت جلو می رویم.


مصاحبه های بازیکنان نشان از غرورشان نیست
مصاحبه هایی که بازیکنان ما در راستای مقایسه با لسترسیتی و لایپزیش انجام می دهند، از غرور سرچشمه نمی گیرد. این موضوع نشان دهنده خود باوری بازیکنان است. در تیم من چیزی به اسم غرور معنی ندارد . در هر پست بازیکنان خوبی داریم و هر بازیکنی اشتباه کند، جایگزین های مناسبی داریم که می توانند در ترکیب اصلی به میدان بروند. خوشحالم بچه های ما با شناختی که از کادرفنی دارند، همگی بهترین عملکرد را دارند و موفق هم می شوند.


فرصت نشد با کی روش صحبت کنم
من دوست داشتم با کی روش درباره لیست تیم ملی صحبت کنم؛ اما متاسفانه فرصت نشد. وقتی که به تهران سفر کردم، تیم ملی به کره رفته بود. انشاءالله بلافاصله بعد از بازگشت تیم ملی نزد کی روش می رود. ضمن احترام به تصمیمات او فقط می خواهم از او خواهش کنم که بازیکنان ما را بیشتر ببیند، چراکه اعتقاد دارم لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند.


دست ندادن با ویسی به خاطر سحر و جادو؟
دست ندادن من با عبدالله ویسی اتفاقی بود. من همیشه عادت دارم قبل از ورود به زمین نماز بخوانم. با توجه به اینکه جلسه فنی ما طولانی شد و من برای نماز رفته بودم، زمانی که تیم به زمین می رفت، نتوانستم به داخل زمین بروم و با ویسی دست بدهم. این مساله، موضوع خاصی نبود. من اعتقادی به سحر و جادو و این موضوعات ندارم و همانطور که گفتم موضوع دست ندادنم هم دلیلش مشخص است.


امیدوارم پرسپولیس قهرمان آسیا شود
با اینکه سالها در پرسپولیس حضور دارم اما اکنون تیم اول من پارس جنوبی جم است. با این حال پرسپولیس انصافا اکنون بهترین تیم ایران است و امیدوارم این روند خوب را حفظ کند و به قهرمانی آسیا برسد. آنها خوب کار می کنند و حقشان است در آسیا موفق شوند.


تشکر از داور و هواداران
جا دارد از داور بازی با استقلال خوزستان، پیام حیدری تشکر کنم. او با وجود همه مسائل موجود قضاوت عادلانه ای داشت. فقط در یک نیمه اول می توانست تایم استراحت(برک) بدهد که این کار را نکرد. با این حال عملکردش خوب بود. از هواداران خوبمان هم تشکر می کنم که مسافت زیادی را سپری کردند تا به اهواز بیایند و ما را تشویق کنند. این ها سرمایه های باشگاه هستند و برایشان احترام زیادی قائل هستیم.

[کد خبر:AJ22784]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب