آینه جم: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی گفت: تیم فوتبال پارس جنوبی جم در زمینه مسائل مالی تاکنون مشکلی نداشته است و قسط نخست از مبلغ قرارداد بازیکنان بطور کامل پرداخت شده است.

به گزارش «آینه جم»؛ بهرام رضائیان روز یکشنبه تاکید کرد: همه تیم های لیگ برتری از مسائل ومشکلی می نالند که ما نیز از این مشکلات مستثنی نیستیم ولی با تدابیر اندیشیده شده تاکنون درزمینه مالی به مشکلی برخورد نکرده ایم.

رضائیان ادامه داد: پس از جدایی تیم از سیستم دولتی اندکی برای تامین مالی کار ما سخت شد و باید خود از طرق مختلف جذب اسپانسر داشته باشیم.

وی در ارتباط با برنامه پارس جنوبی برای جذب بازیکن جدید نیز گفت: در نیم فصل و در صورت صلاحدید سرمربی برای جذب بازیکن جدید اقدام می کنیم.

تیم پارس جنوبی جم اکنون با 18 امتیاز در رده نخست لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد این تیم جمعه 28 مهرماه در اصفهان به مصاف ذوب آهن این شهر می رود.

رضائیان در ارتباط با قهرمانی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی در مسابقات لیگ برتر گفت: امسال با جوانگرایی صورت گرفته در تیم یکسری مشکلات داشتیم که با وجود تلاش و اراده مصمم بازیکنان در نهایت به عنوان قهرمانی دست پیدا کردیم.

وی ادامه داد: مسلم مسیگر سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی از چهره های شناخته شده فوتبال ساحلی در جهان است که در این فصل بخوبی جواب اعتماد مسئولان باشگاه را داد.

رضائیان افزود: مسیگر سرمربی با لیاقتی است و بطور قطع تا آنجا که بتوانیم از وی در سمت سرمربیگری تیم پارس جنوبی حمایت می کنیم.

[کد خبر:AJ23169]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب