آينه جم: دبیر هیات هندبال شهرستان جم اظهار داشت: استعدادیابی و شناخت ظرفیت های بالقوه ورزش هندبال یکی از رویکرد های مهم هیات هندبال جم طی دو سال اخیر بوده است که برنامه های اجرا شده نشان می دهد در جم استعداد و علاقه ی زیادی در بین جوانان و دانش آموزان به این رشته ی ورزشی وجود دارد.

به گزارش «آينه جم»؛ نیما صبور با اشاره به اقدامات هیات هندبال جم در سال جاری تصریح کرد: تا اواخر دی ماه سال جاری مدرسه ی هندبال در رده  پایه، کارگاه مربیگری و داوری، دوره ی مربیگری درجه ی 3 هندبال بانوان برگزار شده و همچنین آکادمی هندبال زیر 12 سال در شهرستان جم افتتاح شده است.

دبیر هیات هندبال شهرستان جم با بیان اینکه این هیات میزبان مسابقات قهرمانی استان بوشهر در رده ی خردسالان بوده افزود: هیات هندبال شهرستان جم میزبان شایسته ای برای داوران سیمینار داوران منطقه ی هشت کشور بوده که دوره ی داوری درجه 3 آقایان و بانوان نیز در شهرستان جم با همکاری آموزش و پرورش برگزار شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 3 تیم در حوزه ی اقایان و 4 تیم در حوزه ی بانوان در شهرستان فعالیت می کنند و جوانان و نوجوانان به این رشته ورزشی علاقه مند هستند.

صبور از برگزاری کارگاه مربیگری هندبال در شهرستان جم خبرداد و گفت: کارگاه مربیگری هندبال زیر نظر مربی برجسته استان بوشهر محمود باقری با همکاری آموزش و پرورش شهرستان جم به زودی برگزار خواهد شد.

دبیر هیات هندبال شهرستان جم با تاکید بر توانمندسازی و آموزش جوانان علاقه مند به داوری هندبال خاطرنشان کرد: با توجه به احساس نیاز شهرستان جم نسبت به بکار گیری از بروز ترین علم هندبال و آموزش نیروهای جوان شهرستان در امر تیم داری و داوری این کارگاه برگزار خواهد شد.

وی یاد آور شد:  این کارگاه جز برنامه های بلند مدت هیات هندبال شهرستان جم می باشد که تا پایان سال ۹۷ چهارده کارگاه با اهداف آموزش هندبال پایه، سیستم های جدید هندبال، استعدادیابی و بدنسازی هندبال بصورت ماهیانه زیر نظر استعدادیاب های مختلف استانی و کشوری و مربی های استان بوشهر برگزار خواهد شد.

صبور با تقدیر از همکاری مجموعه فرمانداری شهرستان ،اداره آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و درمان، اداره گاز، تامین اجتماعی شهرستان جم گفت: مسئولان در برگزاری برنامه ها و کارگاه های هیات هندبال به این مجموعه کمک می کنند تا بتوانیم برنامه ها را با کیفیت بهتری برگزار کنیم.

[کد خبر:AJ23819]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب