1674566.jpg

آینه جم: معاون سیاسی فرماندار عسلویه گفت: کاهش آلاینده‌های زیست محیطی اولویت برنامه‌های مدیران و مسئولان شرکت‌ها در عسلویه باشد.

به گزارش  آینه جم؛ سید علیرضا سجادی صبح پنجشنبه در جمع مردم به مناسبت روز عسلویه با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در سفر به عسلویه اظهار داشت: مخاطب اصلی فرمایش رهبر معظم انقلاب در آن زمان مدیران نفت، گاز و پتروشیمی بودند که در راستای رفع مشکلات مردم قدم بردارند.

وی بیان کرد: متعاقب سفر رهبری با تخصیص اعتبار و آغاز عملیات اجرایی، پروژهای زیر ساختی خوبی در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی و ورزشی توسط دولت تقدیم مردم شد که رافع مشکلات شد.

سجادی افزود: کارهای بسیار خوبی توسط دولت تدبیر و امید و دولت های گذشته انجام و مردم قدر شناس این اقدمات هستند ولی در دو حوزه اشتغال و زیست محیط می بایست اهتمام جدی تری توسط مدیران و مسئولان گاز و پتروشیمی برای رفع دغدغه‌های مردم معمول شود.

معاون فرماندار عسلویه با اشاره به اینکه  جوانان بومی جویای کار زیادی در شرکت‌ها تا کنون مشغول به کار شده‌اند اضافه کرد: هنوز هستند جوانان مستعد و تحصیل کرده که می بایست در خصوص اشتغال و بکارگیری آنها اقدام شود. 

وی با اشاره به دغدغه و نگرانی این روزهای مردم عسلویه خاطرنشان کرد: سال قبل با حضور معاون رئیس جمهور یکی از فلرهای مجتمع گاز پارس جنوبی خاموش شد و این مبین این نکته است که می‌شود با همت و تلاش متخصصین، آلایندگی ها را به حداقل رساند.

سجادی، مدیر عامل جدید مجتمع گاز را مخاطب قرار داد و گفت: مهندس فرهنگ را فردی مدیر، با برنامه و با تدبیر می دانیم و از ایشان انتظار داریم در ابتدای مسئولیت و ماموریت جدید، برای کاهش آلایندگی های زیست محیطی تمهیدات وبرنامه های خاصی داشته باشند./مهر

[کد خبر:AJ24347]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب