آينه جم: در پی حمله جنایتکارانه آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه، مردم، طلاب و دانشجویان بوشهری در محکومیت این حمله تجمع کردند.

بوشهر| بوشهری‌ها در محکومیت حمله جنایتکارانه به سوریه تجمع کردند + تصاویر

به گزارش«آينه جم» به نقل از تسنیم؛ مردم متدین، طلاب، روحانیت و دانشجویان بوشهری ظهر امروز، تجمع اعتراض آمیزی در محکومیت حمله جنایتکارانه آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بوشهر برگزار کردند.

در این تجمع اعتراض آمیز که آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر نیز حضور داشت،امام جمعه موقت بوشهر با محکوم کردن این اعمال ددمنشانه اظهار داشت: حمله موشکی آمریکا، انگلیس و فرانسه به خاک سوریه یک جنایت آشکار و نقص تمام قوانین بین المللی است.

حجت‌الاسلام حسین دشتی با بیان اینکه جهان استکبار خوی ددمنشی و جنایتکاری دارد گفت: حمله کشورهای غربی با حمایت برخی از  کشورهای منطقه نمایشی بیش از زورگویی و قلدری کشورهای استکباری است که همواره  این اعمال در کارنامه آنان ثبت است.

وی این حرکت جنایتکارانه را شکستی دیگر برای این کشورها خواند و تاکید کرد: این حرکت جنایتکارانه و نابخردانه آمریکا، انگلیس و فرانسه در منطقه شکستی دیگر برای استکبارجهانی  محسوب می‌شود.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه کشورهای غربی در حمله به سوریه به اهداف شیطانی خود دست نمی‌یابند افزود: این حملات فقط انزوای سیاسی و نفرت مردم از آنان در منطقه بیشتر  می‌کند.

دشتی با تاکید بر مداخله  جوامع بین‌المللی و بشری برای جلوگیری از حملات این کشورها گفت: از جوامع بین المللی تقاضا می‌شود جلوی این حرکات ضدبشری و انسانی بگیرند و به  استقلال کشور‌ها احترام بگذارند.

شرکت کنندگان در این تجمع با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر فرانسه این جنایات را محکوم کردند و خواستار جلوگیری از این اعمال شدند.

دراین تجمع نیز بیانیه اعتراض آمیزی در محکومیت جنایات آمریکا، انگلیس و فرانسه به دو زبان فارسی و انگلیسی قرائت شد.

[کد خبر:AJ24464]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب