آينه جم: معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با هدف بررسی اعتراض کاندیداهای رد صلاحیت شده ریاست هیات فوتبال این استان مدارک آنها در فدراسیون فوتبال مورد بازبینی و بررسی مجدد قرار می گیرد.

به گزارش «آينه جم»؛ موسی کشتکار در گفت و گو با ایرنا افزود: 14 نفر برای انتخابات ریاست هیات فوتبال استان بوشهر کاندیدا هستند که از این شمار صلاحیت سه تن در کمیته سه نفره استانی تایید و 11 تن رد صلاحیت شدند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه برخی از کاندیداها رد صلاحیت شده اعتراض دارند برای بررسی مجدد صلاحیت آنها با فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش نامه نگاری های لازم صورت می گیرد.

کشتکار یادآور شد: کمیته استانی بررسی صلاحیت کاندیداهای ریاست هیات فوتبال مشتکل از 2 نفر از کارکنان هیات فوتبال و یک نفر از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان این استان است.

وی افزود: تا زمان انتخاب رئیس جدید هیات فوتبال استان بوشهر محمد نجفی رئیس سابق این هیات به عنوان سرپرست در این سمت حضور خواهد داشت.

کشتکار گفت: انتخابات ریاست هیات فوتبال استان بوشهر قرار است 2 اردیبهشت ماه امسال برگزار شود که با توجه به شرایط پیش آمده در تایید صلاحیت نامزدها احتمال تعویق آن به زمان دیگر وجود دارد.

[کد خبر:AJ24470]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب