«آینه جم»؛ سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: اینکه گفته می‌شود مسئولان باشگاه نمی‌خواهند این تیم سهمیه آسیایی بگیرد و همین موضوع عامل نتایج ضعیف پارس جنوبی در نیم فصل دوم بوده خنده دار است و به شدت تکذیب می‌کنم.

به گزارش «آینه جم»؛ عبدالرحیم خطیب  گفت: تیم فوتبال پارس جنوبی طی سال های اخیر روند با ثباتی را در لیگ یک و لیگ برتر داشته است و خوشحالیم در رقابت های لیگ برتر عملکرد موفقی داشته‌ایم.

وی بیان کرد: پارس جنوبی علی رغم اینکه یک تیم شهرستانی در رقابت‌های لیگ برتر است اما این تیم متعلق به کل استان بوشهر است و در بازی های خانگی این تیم از شهرستان های استان فارس و هرمزگان نیز برای حمایت از پارس جنوبی به جم سفر می‌کنند.

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی خاطرنشان کرد: پارس جنوبی مورد حمایت کل استان بوشهر است و موفقیت دیگر تیم های استان از جمله ایرانجوان و شاهین شهرداری بوشهر نیز باعث خوشحالی ما هست و صعود شاهین شهرداری بوشهر به لیگ دسته اول را نیز به همه فوتبالی های استان بوشهر تبریک می‌گویم.

خطیب با اشاره به دستاوردهای حضور تیم فوتبال پارس جنوبی در رقابت های لیگ برتر عنوان کرد: نشاط اجتماعی، شور و شوق اهالی استان بوشهر یکی از دستاوردهای مهم حضور این تیم در رقابت های لیگ برتر بوده، مردم استان بوشهر علی رغم همه ظرفیت ها، جوانان این منطقه از شادی و نشاط محرومند که تیم فوتبال پارس جنوبی این نشاط را به منطقه باز گردانده است.

وی در پاسخ به سوالی که شایعاتی در نیم فصل دوم برای تیم پارس جنوبی وجود داشت که مسئولان باشگاه نمی‌خواهند این تیم سهمیه آسیایی بگیرد و همین موضوع عامل نتایج ضعیف پارس جنوبی در نیم فصل دوم بوده گفت: این حرف خنده دار است و به شدت تکذیب می‌کنم، بدون شک کسب سهمیه آسیایی برای ما و بازیکنان یک امتیاز بزرگ می‌باشد که به دلیل مشکلات مالی و مصدومیت های زیاد بازیکنان در نیم فصل دوم گریبانگیر تیم شد نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و نتایج دلخواه را بدست آوریم.

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم با تقدیر از مسئولان اظهار داشت: مسئوولان و نماینده مجلس قول پیگیری رفع مشکلات مالی تیم را داده‌اند و امیدواریم با همت مسئولان استان بوشهر مشکلات مالی تیم رفع شود و در فصل آینده لیگ برتر، حضوری قدرتمندتر را داشته باشیم.

وی همچنین با تقدیر از حمایت های هواداران گفت: هواداران پارس جنوبی در این فصل لیگ برتر بی نظیر بودند و ما در همه بازی های بیرون از خانه از تبریز تا مشهد و خوزستان هواداران ما نیز هزاران کیلومتر راه را طی می کردند و خود را برای حمایت از تیم پارس جنوبی به ورزشگاه های شهرهای مختلف می رسانند.

[کد خبر:AJ24509]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب