«آینه جم»؛ استاندار بوشهر گفت: مسکن و اشتغال دو مشکل عمده مردم استان بوشهر است که تلاش ویژه‌ای در راستای رفع این مشکلات داریم.

به گزارش «آینه جم»؛عبدالکریم گراوند عصر دوشنبه در نشست با رئیس کمیته امداد اظهار داشت: امام خمینی(ره) با دوراندیشی و درایت خود دستور به تاسیس کمیته امداد دادند که شاهد ارائه خدمات گسترده‌ای توسط این نهاد هستیم.

وی با اشاره به ارائه خدمات متنوع به اقشار مختلف مردم توسط کمیته امداد خاطرنشان کرد: این نهاد با حفظ شان و با رعایت احترام به مردم خدمات خوبی را ارائه می‌کند و توانسته چهره محرومیت را کاهش دهد.

استاندار بوشهر از کمیته امداد به عنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) نام برد و اضافه کرد: این نهاد علاوه بر رفع محرومیت‌ها تلاش خاصی را در راستای توانمندسازی افراد داشته است.

وی مسکن و اشتغال را به عنوان مهمترین مشکلات در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر عنوان کرد و ادامه داد: تلاش داریم تا این دو مشکل بزرگ را با همکاری همه نهادها رفع کنیم.

گراوند اضافه کرد: برای ساخت هزار واحد مسکونی در سال جاری تفاهم‌نامه‌ای را با کمیته امداد امضا می‌کنیم و استانداری بوشهر و کمیته امداد هر یک ۵۰ درصد سهم خواهند داشت.

وی همچنین از همکاری و مشارکت با کمیته امداد برای رفع مشکل اشتغال در استان خبر داد و افزود: تسهیلات ارزان‌قیمت به متقاضیان اشتغال ارائه می‌شود تا شاهد رفع مشکل بیکاری باشیم.

[کد خبر:AJ24596]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب