آينه جم- در نشست نماینده مردم جنوب استان و فرماندار شهرستان کنگان با مدیر عامل سازمان بنادر و کشتیرانی کشور، بر توسعه اسکله کنگان تاکید شد.

به گزارش آينه جم به نقل از ثلاث، در راستای پیگیری و حل بخشی از مسائل و مشکلات حوزه اسکله در شهرستان کنگان، صبح دیروز فتح الله نوروزی فرماندار شهرستان کنگان به اتفاق سرکار خانم سکینه الماسی نماینده مردم جنوب استان بوشهر نشستی را با مهندس راستا،  مدیر عامل سازمان بنادر و کشتیرانی کل کشور داشتند.

توسعه کلان اسکله کنگان، ایجاد موج شکن جدید، راه اندازی اداره بندر سیراف و لایروبی اسکله کنگان از عمده مسائلی بود که در این نشست مطرح شد و در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.

در این نشست جلیل صفایی، نماینده تجار شهرستان کنگان نیز به همراه فرماندار شهرستان و نماینده مردم جنوب استان بوشهر حضور داشت.

کنگان سومین شهرستان پر جمعیت استان بوشهر میزبان ۶۰ درصد از پارس جنوبی می باشد.

بخش قابل توجهی از مردم این شهرستان ارتزاق خود را از طریق دریا( به شکل تجارت یا صیادی) تامین می کنند و به همین خاطر یکی از مهمترین درخواست های خود را اسکله مجهز عنوان می کنند.

فرماندار شهرستان کنگان به اتفاق نماینده مردم جنوب استان بوشهر به شکل جدی پیگیر مسئله اسکله، تجارت و صیادی شهرستان می باشند

[کد خبر:AJ24733]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب