آينه جم: یک عضو شورای شهر بوشهر گفت: گزارش های مردمی، تخلفات گسترده مالی بصورت شبکه ای در یکی از معاونت های شهرداری رخ داده و اختلاسی در حال وقوع است.

به گزارش «آينه جم»؛ کیوان هاشم زاده در پایان نشست علنی شورای شهر که عصر یکشنبه برگزار شد، با بیان نطقی ضروری دارد، اظهار داشت: این تخلفات که پیش بینی می شود بصورت گسترده و شبکه ای است به سرپرست شهرداری و حراست شهرداری اطلاع رسانی شده و انتظار داریم نتیجه را به اطلاع مردم و دستگاه قضایی برسانند.

وی در پاسخ به اظهارنظر برخی اعضای شورا که از وی می پرسیدند در کدام معاونت شهرداری این تخلفات رخ داده، گفت: فعلا موضوع به سرپرست شهرداری اطلاع داده ام و تا نتیجه بررسی ها تکمیل نشود، از بیان نام معاونتی که اختلاس گسترده و شبکه ای رخ داده خودداری می کنم.

دولابی عضو شورا نیز خطاب به هاشم زاده پرسید: آیا منظور شما سازمان فرهنگی شهرداری است؟ که وی گفت: نه، البته اگر این سازمان هم بود، تعارفی با وی نداشتیم.

نصرتی دیگر عضو شورا هم وقتی اصرارهایش برای بیان نام معاونت مربوطه از زبان هاشم زاده به نتیجه نرسید، با خنده گفت: از امشب خوابمان نمی برد تا بدانیم در کدام معاونت شهرداری بصورت شبکه ای و کلان تخلف رخ داده است.

در همین زمینه، دهدار رییس شورا از هاشم زاده خواست تا در جلسه غیرعلنی و خصوصی اعضا نام معاونت مربوطه را جهت اطلاع همکاران بیان کند که وی پذیرفت.

عبدالامیر قاسمی سرپرست شهرداری بوشهر نیز که در این جلسه حاضر بود، درخصوص نطق هاشم زاده سکوت کرده و واکنشی درخصوص رد یا تایید آن نداشت.

در ادامه جلسه شورای شهر به منظور بررسی بودجه 97 غیرعلنی شد و رییس شورا از خبرنگاران و کارکنان شورا خواست تا جلسه را ترک کنند.

پیش از این اظهارنظر، در رای گیری اعضای شورا برای ادامه جلسه، 3 عضو شامل شمشیری، دهدار و برزگرزاده موافق علنی ماندن آن بودند، اما 5 عضو دیگر شامل نصرتی، هاشم زاده، دولابی عبدالله زاده و توسلی به غیرعلنی بودن جلسه رای دادند. آسایش نیز در جلسه حضور نداشت.

[کد خبر:AJ24775]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب